پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 178483 تاریخ : 1395/01/17-04:11:25
,17,25,
کاهش سود تسهیلات واحدهای صنعتی سبب افزایش تولید داخل می‌شود

مدیرعامل خانه صنعت و معدن مازندران:

کاهش سود تسهیلات واحدهای صنعتی سبب افزایش تولید داخل می‌شود

مدیرعامل خانه صنعت و معدن مازندران گفت: کاهش نرخ سود تسهیلات افزایش تولید داخلی در کشور را به همراه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , غلامرضا فقانی امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی در استان، اظهار داشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید با تکیه بر مردم و نقش آنهادر عملیاتی شدن برنامه‌ها استفاده کرد.

وی افزود: مازندران در تولید چندین کالا مقام نخست را در کشور دارد که می‌توانیم با خود اتکایی نقاط قوت را در این زمینه افزایش و تولید و صادرات تقویت کنیم.

فقانی بیان داشت: با تشکیل دبیرخانه در اتاق بازرگانی استان می‌توانیم از کارشناسان خبره و اساتید دانشگاه استفاده برای عملیاتی کردن شعار سال استفاده کنیم.

مدیرعامل خانه صنعت و معدن مازندران تصریح کرد: با سالم‌سازی و شفاف سازی اقتصاد، بهره‌وری اصولی، ملی کردن اقتصاد، مدیریت درست، می‌توانیم واردات را کاهش و صادرات را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: همچنین با کاهش نرخ‌بهره و کاهش مالیات‌ها و فعال کردن واحدهای راکد و نیمه‌فعال می‌توانیم توان تولید ملی و استانی را افزایش داد.

فقانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: کاهش نرخ سود تسهیلات افزایش تولید داخلی در کشور را به همراه دارد.

 

منبع : تسنیم 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران