پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635381 تاریخ : 1402/01/30-23:33:22
,10027,
کارگاه آموزشی ملاحظات بنیادین در IFRS

پژوهشکده بیمه برگزار می کند

کارگاه آموزشی ملاحظات بنیادین در IFRS

کارگاه آموزشی ملاحظات بنیادین در IFRS، از ساعت 09:00 تا 11:00 روز چهار شنبه 6 اردیبهشت 1402 به صورت حضوری و مجازی در پژوهشکده بیمه برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که به صورت حضوری و مجازی در سالن شهید مطهری پژوهشکده بیمه برگزار می گردد، « الزامات اجرایی پیاده سازی IFRS در صنعت بیمه ایران» توسط دکتر مهران رضوانی دانشیار دانشگاه تهران ارائه خواهد شد.

حضور در این ‎روادید علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می‎باشد.

پس از ثبت‎نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی و یا حضور در محل برگزاری کارگاه امکان‎پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران