پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189826 تاریخ : 1395/03/01-10:35:52
,1,4,16,17,
کارگاه آموزشی دیدی بود در حاشیه نمایشگاه ایران هلث برگزار شد

کارگاه آموزشی دیدی بود در حاشیه نمایشگاه ایران هلث برگزار شد

در چهارمین روز از برپایی نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث ، کارگاه آموزشی معرفی شبکه تجارت اجتماعی دیدی بود با حضور مدیرعامل بانک حکمت ، مدیرعامل شرکت ویراآزما ، اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ، فعالان صنعت سلامت و خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ، در ابتدای این مراسم گزارشی از نحوه شکل گیری شبکه اجتماعی دیدی بود و چگونگی فرآیند ارائه خدمات در این شبکه به رهبران کسب و کار در ایران به حضار ارائه شد . سپس دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ، هدف از طراحی دیدی بود را حرکت اقتصاد امروز جهان از اقتصاد مبتنی بر صنعت به اقتصاد مبتنی بر شبکه عنوان کرد .

ایشان در ادامه تاکید کرد : با راه اندازی این شبکه ، عدالت در توزیع کالا و خدمات به عموم مردم جامعه برقرار خواهد شد و از این پس کالا بر اساس نیاز مردم تولید می شود و از هدر رفتن سرمایه های کشور نسبت به تولید کالای مازاد نیاز جامعه جلوگیری خواهد شد .

در پایان دکتر سلمانزاده رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث این اقدام بانک حکمت را در حمایت از صنعت سلامت کشور و همچنین راه اندازی شبکه تجارت اجتماعی دیدی بود شایسته تقدیر دانست .

در پایان این کارگاه آموزشی نیز جلسه پرسش و پاسخ میان حضار و مدیرعامل بانک حکمت برگزار شد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران