پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657829 تاریخ : 1402/05/02-23:52:57
,10025,
کاراته کاهای بیمه تعاون، قهرمان مسابقات آسیا

طلای بهنام دهقان زاده

کاراته کاهای بیمه تعاون، قهرمان مسابقات آسیا

نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که در ملاکا مالزی برگزار شده بود، با قهرمانی کاراته کاهای بیمه تعاون خاتمه یافت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2023 در ملاکا مالزی آغاز شد و 3 کاراته کای بیمه تعاون در مسابقات کمیته انفرادی و 2 کاراته کا در مسابقات کمیته تیمی موفق به پیروزی و اخذ مدال شدند.

بر این اساس، بهنام دهقان زاده، نماینده وزن 55- کاراته کشورمان با سه پیروزی راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا کاراته شد و در دیدار فینال با نتیجه 6 بر 4، عمر شقرا از اردن را شکست داد و قهرمان سبک وزن آسیا شد.
بهنام دهقان زاده در اولین مسابقه خود با نتیجه 5 بر 2، ارزوف سویت گلیف از ترکمنستان را شکست داد و در دومین مسابقه اش با نتیجه 8 بر صفر مقتدرانه نماینده سریلانکارا را پشت سر گذاشت تا راهی دیدار نیمه نهایی شود .
کاراته کای بیمه تعاون، در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 14 بر 5 مقابل نماینده میزبان (مالزی) به پیروزی رسید و با اقتدار راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد و در فینال نیز موفق شد با نتیجه شش برچهار مقابل حریف اردنی خودش به پیروزی برسد و صاحب مدال طلا قهرمانی آسیا شود.


نایب قهرمانی آسیا توسط بهمن عسگری
بهمن عسگری نماینده وزن 75- کاراته کشورمان با سه پیروزی فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد و در دیدار فینال با نتیجه 3 بر 2 مغلوب نورکانات آژیخانو از قزاقستان شد و نایب قهرمان آسیا شد.
کاراته کای بیمه تعاون در اولین مسابقه خود با نتیجه 2 بر یک ناظیم نورلانف از قرقیزستان را شکست داد و در دومین مسابقه خود با نتیجه 3 بر صفر مقابل کوونچبک مخمدیف از ازبکستان به پیروزی رسید.
نماینده وزن 75- آقایان کشورمان در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 2 سلطان الزهرانی از عربستات را شکست داد و با اقتدار فینالیست این مسابقات شد و در دیدار فینال نیز با نتیجه 3 بر 2 مغلوب حریف قزاقستانی شد و به مدال نقره این مسابقات بسنده کرد.


مدال برنز، بر گردن سجاد گنج زاده
از دیگر سو، سجاد گنج زاده، نماینده وزن 84+ کاراته کشورمان با چهار پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال 2023 را بدست آورد.
سجاد گنج زاده در اولین مسابقه خود با نتیجه 9 بر صفر مقابل کیت لاو از ماکائو به پیروزی رسید و دومین مسابقه خودش نیز با نتیجه 10 بر یک مقتدرانه به پیروزی رسید.
کاراته کای بیمه تعاون، در سومین مسابقه خود مقابل طارق حمدی از عربستان قرار گرفت و در حالی که 6 بر 6 مساوی بودند با قانون سنشو (اولین امتیاز) نتیجه را واگذار کرد و راهی جدول شانس مجدد شد.
گنج زاده در جدول شانس مجدد با نتیجه 9 بر یک رشیمیکا همس از سریلانکت را شکست داد و دیدار رده بندی موفق شد سلیمان المولا از امارات را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد و صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا 2023 شد.

مدال طلای کمیته تیمی با نقش آفرینی کاراته کاهای بیمه تعاون
در نهایت، کومیته تیمی مردان کشورمان که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها وارد تاتامی شدند، با نقش آفرینی، صالح اباذری و مهدی خدابخشی، دو کاراته کای بیمه تعاون، موفق شدند تا با پیروزی برابر تیم قزاقستان در فینال این رقابتها عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.
بر این اساس، در اولین مسابقه، تیم ایران مقابل تیم عربستان قرار گرفت که صالح اباذری در اولین دیدار 3 بر یک پیروز شد؛ همچنین در سومین رقابت مهدی خدابخشی به روی تاتامی رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد. تیم عراق نیز با اقتدار آفرینی ملی پوشان کشورمان به عنوان دیگر حریف ایران، شکست را پذیرفت.
در دیدار نیمه نهایی مقابل تیم اردن یک رقابت سرسخت بود که مهدی خدابخشی اولین رقابت را با نتیجه 10 بر 3 به محمد الجعفری از اردن واگذار کرد، صالح اباذری نیز دومین رقابت تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.
ولی در نهایت، در دیدار فینال و در مبارزه نخست، صالح اباذری به پبروزی 2 بر 1 رسید، در دومین مسابقه مهدی خدابخشی به تساوی صفر – صفر دست یافت تا با پیروزی در مقابل تیم قزاقستان، مدال طلا برای افتخار آفرینان بیمه تعاون در آسیا به دست آید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 184
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران