پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 177943 تاریخ : 1394/12/06-10:38:11
,16,17,19,
چک لیست کارهای ما در روز 7 اسفند

چک لیست کارهای ما در روز 7 اسفند

جمعه، 7 اسفند 94 ، روز سرنوشت کشور ایران است. دو انتخابات واقعاً استراتژیک در این روز برگزار می شود: مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, هر دو انتخابات بسیار مهم هستند، توجه به یکی ما را از دیگری غافل نکند. ما، ساعات حساس و واقعاً مؤثری را پیش رو داریم. از این رو مناسب است موارد زیر را مد نظر داشته باشیم تا کار را آن گونه که باید، تمام کنیم:

1- تا آخرین ساعت رأی گیری تلاش کنیم اطرافیان مان را به دادن رأی ترغیب کنیم. در روز 24 خرداد 92 ، کسانی که در آخرین ساعات بالأخره تصمیم گرفتند در انتخابات شرکت کنند، تأثیر سرنوشت سازی در نتیجه انتخابات داشتند.

2 - حتماً لیستی رأی دهیم. به همه اعضای لیست رأی دهیم. هر جای خالی در برگ رأی، دقیقاً مساوی است با تقدیم دو دستی یک کرسی به رقیب.

3 - لیستی که می خواهیم به آن رأی دهیم را همراه ببریم؛ قبل از خارج شدن از خانه، از به همراه داشتن لیست، مطمئن شویم (دست نوشته، پرینت یا در گوشی تلفن همراه).

4 - ممکن است در ساعات پیش رو، لیست های جعلی با شکل و شمایل لیست های اصلی منتشر شود. لیست مد نظر خود را از منابع معتبر تهیه کنیم.

5 - سعی کنیم در ساعات قبل از ظهر رأی دهیم. عصر به بعد شعبه های اخذ رأی شلوغ می شود.

6 - از حالا شناسنامه خود را دم دست بگذاریم. به همراه داشتن کارت ملی الزامی نیست ولی شماره ملی را هنگام رأی دادن از ما خواهند خواست.


7 - قلم و خودکار همراه مان باشد تا در هنگام نوشتن آرا، منتظر خودکار نباشیم و وقت مان تلف نشود.

8 - سعی کنیم خوش خط و بدون قلم خوردگی بنویسیم. از نوشتن هر چیز دیگری به جز اسامی کاندیداها بر روی برگه رأی خودداری کنیم تا دلیلی برای باطله شدن رأی مان وجود نداشته باشد. هر رأی را در صندوق خودش بیندازیم (صندوق مجلس شورای اسلامی از صندوق مجلس خبرگان مجزاست).

9 - اگر در سفر هستیم، با مراجعه به منابع معتبر، بررسی کنیم که جریان سیاسی مد نظر ما در آن شهر، چه فرد یا افرادی را معرفی کرده است.

10 - اگر افراد بی سوادی در میان اطرافیان مان وجود دارند، هنگام رأی دادن آنها را همراهی کنیم تا احتمال سوء استفاده دیگران از رأی آنها منتفی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران