پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635174 تاریخ : 1402/01/22-16:45:33
,3,
پیشگامی بانک قرض الحسنه مهر ایران در توسعه ابزارهای تسهیل پرداخت وام

پیشگامی بانک قرض الحسنه مهر ایران در توسعه ابزارهای تسهیل پرداخت وام

اعتبارسنجی های انجام شده از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران بر بستر سامانه «ضِمان» در سال 1401 بیش از 16 برابر سال قبل بوده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، آمار عملکرد بانک در رابطه با سامانه اعتبارسنجی «ضِمان» رشد چشمگیری داشته، به طوری که اعتبارسنجی های انجام شده از 47هزار مورد در سال 1400 به حدود 790هزار مورد سال 1401 رسیده و افزایش قابل ملاحظه 1580 درصدی را تجربه کرده است.

سامانه اعتبارسنجی «ضِمان» سامانه داخلی بانک قرض الحسنه مهر ایران است که وظیفه اعتبارسنجی مشتریان این بانک را برای دریافت وام بر عهده دارد. بانک قرض الحسنه مهر ایران با این سامانه و همچنین ارائه سفته الکترونیکی و امکان توثیق سهام، دریافت وام برای مشتریان خود را بیش از پیش آسان کرده است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در همراهی با سیاست های دولت مردمی، یکی از نخستین بانک هایی بود که به سامانه «ستاره» وزارت امور اقتصادی و دارایی پیوست. این بانک به یکی از پیشگامان پرداخت وام های بدون ضامن تبدیل شده؛ به طوری که سال 1400 حدود 4.6 درصد وام های بانک بدون ضامن پرداخت شد، اما این عدد در سال 1401 به حدود 10 درصد رسیده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران