در این جشنواره که با هدف ایجاد انگیزه، توانمند سازی شبکه فروش و ارتقا مهارت های بازاریابی و فروش، ایجاد رقابت، ارتقا فروش نقدی، ایجاد پرتفوی پایدار از طریق خرده فروشی و تولید پرتفوی با کیفیت و متنوع برگزار شد رشد 36 درصدی فروش نقدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته را به ثبت رسانده است.

بررسی ها حکایت از آن دارد که هفت نماینده از شعب آپادانا، شیراز، ایران مال و آیت الله کاشانی بیش ترین امتیازات این دوره از جشنواره را از آن خود کرده اند که آن ها می توان به محسن حاج میرزاعلی اکبر، محمدغفاری، سمیه صادقی، زیبا تقی پور، نمایندگی بیمه تامین فرزانگان آینده، گشایش فتح اله زاده خویی و علیرضا گروسی اشاره کرد.

این هفت نماینده در مجموع بیش از 28 میلیارد ریال فروش نقدی در مدت زمان یک ماه داشته اند و در کنار آن ها 12 شعبه بیمه رازی بیش ترین میزان فروش نقدی را از آن خود کرده اند که از این تعداد می توان به شعبه آپادانا، آیت الله کاشای، رشت، بندرعباس، شیرازی، تبریز، بیرجند، همدان، زاهدان، کرمانشاه، اراک و چالوس اشاره کرد.

فروش نقدی 12 شعبه برتر بیمه رازی در مدت زمان برگزاری جشنواره بیش از 115 میلیارد ریال بوده است.

براساس این گزارش، به ترتیب رشته اتومبیل (ثالث- بدنه)، مسئولیت، آتش سوزی، باربری، مهندسی، حوادث، عمر زمانی، کشتی و درمان از سوی نمایندگان به صورت نقدی در این جشنواره به بیمه گذاران عرضه شده است.