پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658397 تاریخ : 1402/05/26-00:21:07
,2,
پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت 26 مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت 26 مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پیامی 26 مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است؛

26 مردادماه، سالروز رجعت آزادگان به میهن اسلامی است که تا همیشه روایت شهامت و بردباری آنان حماسه سربلندی یک ملت است که در دوران هشت سال دفاع مقدس قهرمانانه در مقابل هجوم دشمن به خاک میهن، ایستادگی نمودند.
بی شک اگر جانفشانی های رزمندگان اسلام و شهدا که در راه حفظ مرزهای میهن از بذل جان مایه گذاشتند و آزادگان سرافرازی که رنج سال های اسارت را به جان خریدند، نبود امروز ما قادر نبودیم در سایه امنیت و آسوده خاطر زندگی کنیم.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه بانک صنعت و معدن، این روز شکوهمند را به آزادگان سرافراز، الگوهای مقاومت و ایثار و خانواده های محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی و سربلندی همگان را در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) از درگاه ایزد متعال خواستارم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 240
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران