پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377523 تاریخ : 1397/07/04-17:57:26
,10025,
پیام دکتر کاردگر به کارکنان بیمه دانا

پیام دکتر کاردگر به کارکنان بیمه دانا

دکتر ابراهیم کاردگر در پیامی کارکنان بیمه دانا را به مشارکت فعال و هوشمندانه و تلاش و کوشش مضاعف برای گسترش دامنه فعالیت‌های فنی در کسب پرتفوی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

 

حفظ و حراست از شأن و کرامت والای انسانی و عنایت ویژه به آموزه­های دینی و اخلاقی، در کنار توجه خاص به همت و تلاش مجموعه همکاران ارجمند و اهتمام لازم به رشد و تعالی سرمایه انسانی، یکی از دغدغه­های بسیار جدّی اینجانب در طول دوران تصدی مسؤولیت­های مختلف بوده است.

حال که توفیق مجدّد خدمت در شرکت بیمه دانا نصیب اینجانب شده، فرصت را مغتنم شمرده و بدین ترتیب، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به اطلاع عموم همکاران گرانقدر می رسانم و صمیمانه از همه شما عزیزان درخواست می نمایم که در مسیر هدایت و تدبیر امور شرکت متبوع، ما را از دعای خیر و همراهی خود، بهره­مند سازید.

البته، سعی و کوشش شما در مقاطع زمانی مختلف، موجب رشد و تعالی سازمان متبوع بوده و ادامه این راه دشوار نیز، بدون همدلی و همیاری شما میسر نمی باشد.

بنا بر این، تمامی همکارا ن صدیق و توانمند را به مشارکت فعال و هوشمندانه و تلاش و کوشش مضاعف برای گسترش دامنه فعالیتهای فنی در کسب پرتفوی مورد­نظر، دعوت می نمایم تا ان­شاءالله، با حاکمیت  قانون، تدبیر و خرد جمعی، شایسته­سالاری، شفافیت و مستند­سازی عملکرد، توجه به مبانی ارزش­های اخلاقی، مشتری­مداری و رعایت جوانب حقوقی، شاهد تحقّق اهداف عالی شرکت متبوع باشیم.

در این میان، تأکید فراوان اینجانب بر توجه ویژه و دقت کافی نسبت به موارد ذیل می باشد:

- حفظ شأن و کرامت سرمایه انسانی و ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان؛  

- ارتقای بهره­وری سازمانی؛

- افزایش سطح توانگری مالی شرکت؛

- توجه به مسؤولیت اجتماعی شرکت متبوع؛

- کسب رضایت ذی نفعان (صاحبان سهام، بیمه گذاران و بیمه شدگان)؛

- حسابرسی و کنترل داخلی؛

- نظارت و ارزیابی عملکرد؛

- اهتمام به مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛

- وصول به موقع مطالبات.

به امید آن­که ایده و اندیشه، تلاش و عمل شایسته شما خدمتگزاران صدیق و دلسوز، هیچ­گاه از یادها نرود و اخبار مسرت­بخش پیشرفت و موفقیت بیمه دانا، همواره دل­ها را شاد و لحظه­ها را ماندگار سازد.

                                                                                   


ابراهیم کاردگر  نایب­ رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران