پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465073 تاریخ : 1398/02/31-15:32:34
,25,
پیاده سازی جریان نقدینگی هوشمند در گل گهر

مدیر عامل شرکت گل گهر خبر داد:

پیاده سازی جریان نقدینگی هوشمند در گل گهر

جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت گل گهر از پیاده سازی جریان نقدینگی هوشمند برای پیشبرد اهداف این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ایمیدرو، ملارحمان در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گل گهر ادامه داد: اجرای درست سیاست های مالی و بهره مندی از یک جریان نقدینگی عالمانه و هوشمند در گل گهر را پیاده سازی خواهیم کرد.

وی افزود: اگر برای امور شرکت، فرآیند و نظام صحیح و کارآمد تعیین شود، به طور حتم اثرات آن را در بخش های تولید، فروش و ... محقق می شود.

تامین منابع از مسیرهای مختلف

مدیرعامل شرکت گل گهر، تامین منابع از مسیرهای مختلف را از دیگر اولویت های خود اعلام کرد و افزود: بدیهی است به جای خرید صنعت، باید خالق آن باشیم تا در مسیر بومی سازی و رونق تولید گام برداریم.

ملارحمان افزود: به صورت جمعی تلاش کنیم سیستم تقویت شود که بتوان با سازماندهی درست و حمایت نیروی انسانی و تمامی اعضای شرکت، مسیر رشد را طی کنیم.

مدیرعامل، امانتدار سهام داران

وی تعریف اهداف و تعیین چشم انداز چندساله در این شرکت را حیاتی قلمداد کرد و گفت: سهامداران، بنده را به عنوان امانتدار خود بپذیرند و حرکت در مسیر اولویت ها و منافع ملی را مطالبه کنند.

مدیرعامل شرکت گل گهر در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خدمات تقی زاده مدیرعامل سابق گل گهر و همچنین کارکنان ایمیدرو افزود:

امیدوارم در زمان ترک صندلی ریاست گل گهر، دستاوردهای قابل توجه و اثربخش، نصیب این حوزه و اقتصاد کشور شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران