پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463427 تاریخ : 1398/02/08-13:18:14
,15,21,
پست و شهرداری ها روند پلاک کوبی را تسریع کنند

نماینده مردم ملایر:

پست و شهرداری ها روند پلاک کوبی را تسریع کنند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: پست و شهرداری ها با افزایش سطح تعامل و همکاری ها، روند پلاک کوبی را تسریع کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه با اشاره به اینکه داشتن پلاک موجب هویت دار شدن اماکن و تسهیل در آدرس دهی می شود، افزود: دسترسی آسان به اماکن، زمینه خدمات رسانی سریع تر، آسان تر و مطلوب تر را فراهم می سازد.

وی همچنین خدمات پست در اقصی نقاط کشور را یادآور شد و اظهار داشت: پست با توسعه دفاتر و مراکز خود در تمامی شهرها، روستاها و حتی مناطق دورافتاده؛ بستر ارایه خمات برای سایر دستگاه های اجرایی و دسترسی آسان مردم به این خدمات را فراهم آورده است.

این نماینده مجلس افزود: این بستر گسترده با تعاملی که با سایر بخش ها برقرار می کند می تواند به انتخاب اول مردم در دریافت خدمات و کمک به ارتقا و بهبود سلامت اداری و افزایش سطح رضایتمندی مردم تبدیل شود.

فرامرز روستایی رییس اداره پست شهرستان ملایر نیز در این دیدار، ضمن شرح انواع خدمات پستی و ارایه گزارشی از عملکرد پست شهرستان، گفت: ملایر به عنوان مرکز تولید و فروش مبلمان و منبت ایران، بازار گسترده ای را در زمینه لجستیک و جابجایی کالا و همچنین خرید و فروش های اینترنتی این گروه از محصولات فراهم آورده است که خوشبختانه پست طی سال های اخیر با ارایه خدمات پست لجستیک، توانسته بخشی از این نیاز را مرتفع کند.

شهرستان ملایر از توابع استان همدان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران