پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313907 تاریخ : 1396/10/25-18:48:26
,17,
پرداخت سود موجب شد تا مشمولان از مزایای سهام عدالت هم بهره‌مند شوند

پرداخت سود موجب شد تا مشمولان از مزایای سهام عدالت هم بهره‌مند شوند

نماینده پیشین مجلس گفت: پرداخت سود سهام عدالت موجب شد تا مشمولان از مزایای سهام عدالت هم بهره‌مند شوند. ضمن این که با پرداخت سود سهام عدالت مردم به نوعی تشویق می شوند تا سهام عدالت خود را حفظ کنند و از مزایای آن آگاهی پیدا کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، بیژن نوباوه با اشاره به این که یکی از مشکلات مهم مردم بخش‌های اقتصادی کشور، نوع و شیوه سرمایه گذاری است گفت: بر این اساس در سالهای گذشته شاهد این هستیم که مردم بجای حضور و سرمایه گذاری در بخش های تولیدی، منابع مالی خومد را در زمینه هایی مانند بانکها سپرده گذاری کرده اند که در نتیجه این اتفاق، سرمایه ها و نقدینگی جامعه در بخش های تولیدی هزینه نشده است.

این نماینده پیشین مجلس افزود: به همین دلیل طرح سهام عدالت این مزیت را برای اقشار مختلف جامعه به همراه دارد که فرهنگ‌سازی مناسبی بویژه برای قشرهای پایین درآمدی جامعه به همراه داشته باشد و مردم علاوه بر سرمایه گذاری در شرکتها و تملک سهام آنها، برای آینده خود نیز درآمد دائمی ایجاد کنند.
وی همچنین گفت: بر این اساس سهام عدالت طرح بسیار مفیدی است که موجب تشویق مردم به سرمایه گذاری در سهام شرکتها و در نتیجه بهبود شرایط تولید در کشور می شود.
مدیر مسئول روزنامه عصر ایرانیان در خصوص پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان نیز اظهار داشت: پرداخت سود سهام عدالت موجب شد تا مشمولان سهامداری را لمس کنند و از مزایای سهام عدالت هم بهره مند شوند. ضمن این که با پرداخت سود سهام عدالت مردم به نوعی تشویق می شوند تا سهام عدالت خود را حفظ کنند و از مزایای آن آگاهی پیدا کنند.
نوباوه اذعان داشت: به همین دلیل باید تبلیغات و آموزش مناسبی در این زمینه انجام شود تا مشمولان با حفظ و نگهداری سهام عدالت در آینده از مزایای بیشتر آن بهره مند شوند.
مدیر مسئول روزنامه عصر ایرانیان افزود: بر این اساس به مشمولان توصیه می کنیم با دید بلندمدت به سهام عدالت نگاه کنند تا در آینده از سود بیشتر و مزایای آن بهره مند شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 242
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران