پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 52153 تاریخ : 1393/06/12-11:41:53
,1,16,17,
پرداخت سود سهام شرکت بیمه دانا در شعب بانک صادرات

پرداخت سود سهام شرکت بیمه دانا در شعب بانک صادرات

پايگاه تحليلي خبری بانک و صنعت:سود سهم سهامداران حقیقی شرکت بیمه دانا از طریق شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،‌ براساس قرارداد منعقده بین این بانک و شرکت بیمه دانا سهم سود نقدی سهامداران حقیقی این شرکت از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز چهارشنبه 12 شهریور ماه سال جاری قابل پرداخت است. در این رابطه سهامداران حقیقی شرکت یادشده می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و سود متعلقه خود را دریافت نمایند و یا به سایر حسابهای خود انتقال دهند.
شایان ذکر است پرداخت سود طرح مذکور صرفاً توسط بانک صادرات ایران انجام پذیرفته و سهامدارانی که تا این تاریخ موفق به دریافت سود سهام دوره های سال مالی منتهی به 29/12/90 و 30/12/91 نشده اند، می توانند با مراجعه به شعب این بانک نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند.
گفتنی است این بانک در آستانه شصت و دومین سالگرد تأسیس خود به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورسی کشور به منظور تسریع و تسهیل مشتریان در دسترسی به خدمات نوین بانکی خدمت همبانک را نیز به تازگی روانه بازار نموده که طی آن دارندگان سپهر کارت می توانند به آسانی با شماره گیری #719*از طریق اپراتور همراه اول و بدون نصب نرم افزار از خدماتی همچون: مانده کارت،خرید شارژسیم کارت ها ،پرداخت قبوض و ... برخوردار گردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران