پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670134 تاریخ : 1402/08/27-18:05:21
,10026,22,
پرداخت دیه جان باختگان و مصدومین حادثه ورزقان

با سفر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران به تبریز صورت گرفت؛

پرداخت دیه جان باختگان و مصدومین حادثه ورزقان

در مراسم ویژه ای که روز 25 آبان 1402 در تبریز برگزار شد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و مدیرکل شعب بیمه ایران استان آذربایجان شرقی حضور داشتند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، فرامرز قهرمانی - مدیرکل شعب بیمه ایران استان آذربایجان شرقی- در این جلسه با تسلیت مجدد به خانواده های فوت شده گان حادثه گفت:از زمان وقوع حادثه با تماس مدیرعامل بیمه ایران پیگیر پرداخت قسمتی از خسارت به عنوان علی الحساب بودیم و با مساعدت رییس کل دادگستری استان توانستیم در زمانی کوتاه خسارت قطعی را پرداخت نماییم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران هم با اظهار تاسف و تسلیت از وقوع این حادثه خونین که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان گردید گفت: بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی کشور افتخار حضور در کنار آحاد مردم را دارد.
"حسن شریفی" افزایش کیفیت و تسریع در پرداخت خسارت در چند سال اخیر را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدوار کردن مردم به صنعت بیمه از اهداف شرکت سهامی بیمه ایران است که برای همین منظور، سامانه بیمه ایران من راه اندازی شده تا خسارات جانی با همکاری قوه قضاییه، پزشکی قانونی و همکاران بیمه در اسرع وقت پرداخت گردد، این سامانه هم اکنون در بخش خسارت مالی شخص ثالث و بدنه و همینطور درمان تکمیلی فعال گردیده و به زودی تمام خدمات بیمه ای در این بستر انجام خواهد شد.
شریفی افزود: 88 سال است که در خدمت مردم عزیز هستیم و پرداخت خسارت مردم را وظیفه و توفیقی برای بیمه ایران میدانیم و با همه همکاران تلاش میکنیم این توفیق از دست ما نرود.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: به عنوان خادم مردم در دستگاه قضایی استان در تلاش هستیم تا امنیت برای شهروندان در اقصی نقاط استان فراهم گردد.
"موسی خلیل اللهی" با بیان تسلیت خود به خانواده جان باختگان حادثه ورزقان و قدردانی از عوامل شرکت سهامی بیمه ایران افزود: مشکلات جاده ای به یک معضل بزرگ تبدیل شده است زیرا موجب وقوع حوادث ناگواری گردیده و باید تلاش کرد تا وقوع آنها به حداقل ممکن برسد.
در پایان این مراسم، قهرمانی مدیرکل شعب بیمه ایران استان آذربایجان شرقی به همراه شریفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران و خلیل اللهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با نثار فاتحه به خانواده جان باختگان این حادثه و اهدای دسته گل، دیه جان باختگان و مصدومین جمعه خونین را پرداخت نمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 235
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران