نظرسنجی این دوره از جشنواره برند محبوب طی 2 ماه بستری برای ثبت نظرات مصرف کنندگان ایجاد کرد تا با جمع بندی آرا و رتبه بندی برندها در هر گروه، ارزیابی قابل اعتماد از طیف وسیع برندهای ایرانی در گروه های مختلف کالا و خدمات صورت گیرد. ماحصل این نظرسنجی، پرداخت الکترونیک پاسارگاد را برای دومین سال متوالی، در دو بخش پایانه های فروشگاهی و اپلیکیشن های پرداخت (پی پاد) برند محبوب مصرف کنندگان معرفی کرد و این شرکت جایزه خود را از دست مصرف کنندگان دریافت کرد.
جشنواره برند محبوب علاوه بر کمک به ارتقا جایگاه هر برند، بستر قابل اعتمادی برای شناخت مصرف کنندگان از برندهای ایرانی فعال ایجاد کرده است.