پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588898 تاریخ : 1400/06/29-09:54:18
,17,22,
پرداخت 867 میلیارد تومان بین شهرداری ها و دهیاری های استان مرکزی

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی خبرداد:

پرداخت 867 میلیارد تومان بین شهرداری ها و دهیاری های استان مرکزی

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی گفت :4 هزار و 850 میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان بوده است که از این مبلغ 867 میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از رسانه مالیاتی ایران ،عباس مزیکی، مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی با اشاره به تحقق 105 درصدی درآمدهای مالیاتی استان اظهارداشت: این مهم با همراهی مودیان و تلاش همکاران امور مالیاتی استان، با وجود همه تحریم ها و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و ... محقق شد.

وی افزود: وصول با اصول از راهبردهای سازمان امور مالیاتی کشور است و سعی شد تمام مراحل وصول درآمدهای مالیاتی با برنامه ریزی، رعایت دقیق قوانین و مقررات همراه با تکریم و جلب رضایت مودیان، تمرکز ویژه بر پرونده های بزرگ و با اهمیت و مبارزه با فرار مالیاتی و حمایت از تولیدکنندگان واقعی صورت پذیرد.

مدیر کل امور مالیاتی مرکزی ادامه داد: با وجود همه فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه، این اداره کل موفق شد در سال 1399 گام بزرگی برداشته و 105 درصد درآمدهای مالیاتی پیش ‎بینی شده را محقق و 4 هزار و 850 میلیارد تومان مالیات وصول نماید.

مزیکی خاطرنشان کرد: آشنایی مردم از چگونگی به مصرف رساندن وجوه مالیات در پروژه ها و هزینه های عمومی ضرورتی اجتناب ناپذیر است، اگر مردم احساس کنند که گرفتن مالیات به وسیله دولت در راستای ساختن فردایی بهتر برای آنها و فرزندانشان است، آن وقت تمایل و رغبت عامه مردم برای پرداخت مالیات بیشتر خواهد بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی افزود: در سال 99 از محل مالیات بر ارزش افزوده 947 میلیارد تومان به عنوان عوارض مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلودگی وصول شد که از این رقم 867 میلیارد تومان بین شهرداری ها، فرمانداری ها و دهیاری ها پرداخت شد و 80 میلیارد تومان نیز مطابق قانون به محیط زیست پرداخت شد،در سه ماهه نخست سال جاری نیز 175 میلیارد تومان عوارض به حساب شهرداری ها و دهیاری ها واریز شد که البته این میزان در ماه های بعدی سال افزایش خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران