پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6697 تاریخ : 1391/08/01-09:51:44
,6,16,17,
پاداش 5/1 میلیاردی به مدیران شرکت های خودرو ساز داخلی!!

پاداش 5/1 میلیاردی به مدیران شرکت های خودرو ساز داخلی!!

قربون کیفیت خودروهای تولید داخلی برویم که پاداش ها اندک ، ظلم به این مسئولان است

4 شرکت خودروسازی ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و گروه بهمن در پایان سال مالی 90 حدود یک میلیارد و 508 میلیون تومان پاداش برای اعضای هیأت مدیره مصوب کردند .!

پا
خبرگزاری فارس: پاداش 1.5 میلیاردی 4 خودروساز به هیأت مدیره/ جای کیفیت و رضایت کجاست؟

به گزارش  «توانا»، طی روزها و ماه‌های اخیر بحث افزایش با یا بی‌ضابطه قیمت خودرو مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفته است.

موضوعی که هر از گاهی کار را به سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده، وزارت صنعت، معدن و تجارت و حتی نهادهای نظارتی می‌کشاند.

صدای خودروسازها هم که همیشه بلند است و داد از کمبود نقدینگی یا افزایش هزینه‌های تولید، افزایش قیمت ارز و تأثیر آن بر قیمت تمام شده خودرو می‌زنند.

موضوع کیفیت خودروها نیز که خود داستان «مثنوی هفتاد من کاغذ» است و کافی است سری به تعمیرگاه‌های مجاز این خودروسازها بزنید و انواع و اقسام خودروهای صفر کیلومتر که هم برای سرویس‌های دوره‌ای و البته انجام تعمیرات بعضاً اساسی مراجعه می‌کنند، ببینید.

در این گزارش قرار است با نیم‌نگاهی به سه رأس مثلث کیفیت، قیمت و رضایت مشتریان از کیفیت و خدمات خودروسازها به پاداش اعضای هیأت مدیره آنها نگاهی بیندازیم و قضاوت را به عهده خواننده بگذاریم.

نکته جالب در این میان این است که پرداخت چنین ارقامی با ادعای کمبود نقدینگی و مشکلات مالی این شرکت‌ها در کنار گلایه مشتریان از کیفیت محصولات چه توجیهی دارد و آیا قرار است تنها فشار این قبیل موارد به مردم و خریدار وارد شود؟

 

خودروساز پاداش اعضای هیأت مدیره حق حضور اعضای هیأت مدیره غیر موظف به ازاء حداقل 1 جلسه در ماه
ایران خودرو  630

میلیون تومان

700 هزار تومان
سایپا 450

میلیون تومان

600 هزار تومان
گروه بهمن 278

میلیون تومان

600 هزار تومان
پارس خودرو 150

میلیون تومان

450 هزار تومان

هفته گذشته نیز مدیران 9 موسسه مالی و اعتباری و بانک در کشور برای خدمات ارزنده و بی  نظیرشان برای یک سال  حدود 5 میلیارد تومان ناقابل پاداش دریافت کرده بودند.  به راستی چرا این پاداش ها به کارگران و کارمندان همان موسه ها ، بانک ها و شرکت های خودروساز داده نمی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران