پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265023 تاریخ : 1395/11/02-16:55:44
,16,
وزیر صنعت ، معدن و تجارت با صدور پیام تسلیتی با خانواده های داغدار آتش نشانان شهید ابراز همدردی کرد

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با صدور پیام تسلیتی با خانواده های داغدار آتش نشانان شهید ابراز همدردی کرد

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در پیامی به خانواده های داغدار آتش نشانان شهید حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ با آنها ابراز همدردی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، متن این پیام باین شرح است :

انالله و انا الیه راجعون

حادثه تأسف بار سانحه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان، به ویژه پرسنل شجاع و جان بر کف سازمان آتش نشانی گردید، موجب تأثر و تأسف عمیق اینجانب شد و جامعه را در سوگ و ماتم نشانده است. 
این حادثه غم بار، به خلق حماسه به یادماندنی و از خودگذشتگی آتش نشانان تبدیل شد و بار دیگر جان شیرین خود را در راه خدمت به جامعه و مردم تقدیم نمودند تا روح ایثار و جان فشانی توأم با احساس مسئولیت را معنی بخشند. 
شجاعت عزیزان آتش نشان برای همیشه در اذهان ملت قدرشناس ایران ماندگار خواهد ماند و ملت بزرگوار پاسدار قهرمانی آنها خواهد بود. 
این مصیبت غم انگیز را به تمامی خانواده‌های داغدار آن عزیزان و تمامی مردم ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم. برای شادی روح این قهرمانان از درگاه ایزد سبحان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

محمدرضا نعمت زاده



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران