پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 595395 تاریخ : 1401/01/18-13:42:40
,10030,
وزارت کار دستگاه پیشرو در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات شناخته شد

وزارت کار دستگاه پیشرو در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات شناخته شد

فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نشان می دهد این وزارت با 430 درخواست و 427 پاسخ به عنوان دستگاه پیشرو در سامانه مذکور قرار دارد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اساس ارزیابی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تا تاریخ 18 اسفند 1400، درصد پاسخگویی این وزارتخانه به سوالات و درخواست های شهروندان نزدیک به 100 درصد است.

بر اساس این گزارش، سازمان های بهزیستی و تأمین اجتماعی به ترتیب با 39 و 79 درخواست در صدر دستگاه های پُردرخواست زیرمجموعه این وزارتخانه قرار دارند.

صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، سازمان آموزش فنی وحرفه ای، صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پاسخگوی 100 درصد درخواست ها و مطالبات مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بوده اند.

همچنین این وزارتخانه در بخش ترین ها با انتشار 692 مورد سند جزو پُر انتشارترین «خوداظهاری» قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران