پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 575311 تاریخ : 1400/01/07-12:05:57
,9,
واکسیناسیون پاکبانان با واکسن ایرانی ــ کوبایی کذب محض است

واکسیناسیون پاکبانان با واکسن ایرانی ــ کوبایی کذب محض است

سخنگوی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: ادعای واکسیناسیون پاکبانان با واکسن مشترک کوبا و انستیتو پاستور ایران، کذب محض بوده و زاییده اذهان بیمار و مغرض است.

به گزارش بانک و صنعت ، کیانوش جهانپور در واکنش به ادعای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر انجام واکسیناسیون پاکبانان با واکسن های کوبایی نوشت:


"واکسیناسیون علیه کووید19 در ایران فعلا با واکسن های اسپوتنیک،کوواکسین و سینوفارم انجام می شود و به زودی واکسن آسترزنکا نیز به این جمع خواهد پیوست.

ادعای واکسیناسیون با واکسن مشترک کوبا و انستیتو پاستور ایران، کذب محض بوده و زاییده اذهان بیمار و مغرض است."

به گفته سخنگوی سازمان غذا و دارو فاز سوم کارآزمایی بالینی مشترک موسسه فینلای کوبا و انستیتو پاستور ایران بعد از تعطیلات نوروزی انجام خواهد شد و به این منظور 100 هزار دوز واکسن بالقوه در روزهای پایانی سال 99 ارسال شده است.

جهانپور با بیان اینکه فاز 3 این مطالعه بالینی در کوبا در روزهای اخیر آغاز شده و بعد از تعطیلات نوروزی در 7 دانشگاه علوم پزشکی منتخب در گروه های داوطلب انجام خواهد شد، تاکید کرد: این موضوع هیچ ارتباطی با برنامه واکسیناسیون کشوری علیه کووید19 نداشته و ندارد. در صورت موفقیت فاز 3 و نتایج آن، این واکسن در هر دو کشور ایران و کوبا وارد فاز تولید انبوه و استفاده عمومی خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران