پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588393 تاریخ : 1400/06/22-11:37:53
,5,22,
واحد 2 نیروگاه رامین اهواز وارد مدار شد

واحد 2 نیروگاه رامین اهواز وارد مدار شد

واحد شماره 2 نیروگاه رامین اهواز پس از 58 ساعت فعالیت تعمیراتی در زمینه رفع نشتی های بویلر، مجدد به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پاون، "خلیل محمدی" مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: پایداری واحدهای تولیدی نیروگاه، یکی از مهمترین رویکردهای ما بویژه در ایام تابستان و پیک مصرف برق است و همواره سعی کرده ایم با تکیه بر تجربه و تخصص کارکنان خود چالش ها و مشکلات فنی واحدهای تولید برق را در کمترین زمان ممکن رفع کنیم.

وی افزود: واحد شماره 2 نیروگاه به دلیل نشتی بخار در 14 نقطه از لوله های بویلر از مدار خارج شده بود که طی 58 ساعت عملیات مداوم اقدام به رفع این نشتی ها و بازگشت مجدد این واحد تولید برق به شبکه برق نمودیم.
نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی و مجموع ظرفیت 1850 مگاوات ساعت، بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و همچنین پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران