پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 584798 تاریخ : 1400/04/23-09:47:58
,15,4,
هوش مصنوعی و بیهوشی

هوش مصنوعی و بیهوشی

استفاده از هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی همچنان در حال گسترش است و ابزاری جدیدی است که می تواند به متخصصان بیهوشی کمک کند مراقبت های سریعتر و دقیق تری داشته باشند.

به گزارش بانک و صنعت، سیستم های بهداشتی در حال استفاده از روش های جدید استفاده از هوش مصنوعی برای مراقبت از بیمار و موارد دیگر هستند ، از ربات های چت که علائم COVID-19 را بررسی می کنند تا تشخیص دقیق تر سرطان.

در زمینه بیهوشی ، اخیرااینتل و سامسونگ مدیسون با استفاده از هوش مصنوعی ابزاری را ایجاد کردند که تجویز بلوک عصبی را سریعتر و دقیق تر می کند.

الکس فلورس ، مدیر تصویربرداری پزشکی بخش بهداشت و علوم اینتل ، می گوید: NerveTrack یک ویژگی سونوگرافی ردیابی عصبی در زمان واقعی است که با استفاده از جعبه ابزار OpenVINO اینتل ایجاد شده است.

این جعبه ابزار به سازمانها کمک می کند تا برنامه ها و سیستم عامل هایی را که از AI برای تقلید از دید انسان استفاده می کنند ، توسعه دهند.

متخصصان بیهوشی از NerveTrack برای شناسایی اعصاب متوسط و اولنار در بازوهای بیماران ، جایی که بلوک های عصبی اغلب قبل از جراحی تزریق می شوند و برای تسکین درد بهبودی ، استفاده می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران