پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587561 تاریخ : 1400/06/10-11:50:14
,15,4,
هوش مصنوعی به شناسایی بیماران مبتلا به نارسایی قلبی که به درمان مسدود کننده بتا پاسخ می دهند ، کمک می کند

هوش مصنوعی به شناسایی بیماران مبتلا به نارسایی قلبی که به درمان مسدود کننده بتا پاسخ می دهند ، کمک می کند

محققان دانشگاه بیرمنگام روش جدیدی را برای تشخیص اینکه بیماران مبتلا به نارسایی قلبی از درمان با داروهای مسدود کننده بتا سود خواهند برد ، توسعه داده اند. نارسایی قلبی یکی از شایع ترین بیماری هایی است که تأثیر قابل توجهی بر کیفیت زندگی بیماران دارد و عامل اصلی بستری شدن در بیمارستان و هزینه مراقبت های بهداشتی است.

به گزارش بانک و صنعت، مطالعه ای در The Lancet منتشر شد که از یک سری تکنیک های هوش مصنوعی (AI) برای بازجویی عمیق داده های آزمایشات بالینی استفاده کرد. این تحقیقات نشان داد که رویکرد هوش مصنوعی می تواند شرایط مختلف زمینه ای سلامت را برای هر بیمار ، و همچنین تعاملات این شرایط را برای جداسازی پاسخ به درمان مسدود کننده بتا در نظر بگیرد. این امر در بیماران با ریتم طبیعی قلب کار می کند ، جایی که پزشکان معمولاً انتظار دارند مسدودکننده های بتا خطر مرگ را کاهش دهند.

در ریتم طبیعی قلب ، گروهی از بیماران با کاهش مزایای مسدود کننده های بتا (ترکیبی از سن بالا ، علائم کمتر شدید و ضربان قلب کمتر از متوسط) مشخص شدند. برعکس در بیماران مبتلا به AF ، این مطالعه گروهی از بیماران را نشان داد که مرگ و میر ناشی از داروهای مسدودکننده بتا به میزان قابل توجهی در آنها کاهش یافته بود. این تحقیق توسط گروه cardAIc با هدف ادغام تکنیک های هوش مصنوعی برای بهبود مراقبت از بیماران قلبی عروقی انجام شد.

در این مطالعه از داده های جمع آوری شده و هماهنگ شده توسط Beta-blockers in Heart Failure Collaborative Group ، یک کنسرسیوم جهانی که به منظور افزایش درمان بیماران مبتلا به نارسایی قلبی اختصاص یافته است ، استفاده شده است.

رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی ، خود رمزگذارهای متنوع مبتنی بر شبکه عصبی و خوشه بندی سلسله مراتبی را در یک چارچوب عینی و با ارزیابی دقیق استحکام و اعتبار در تمام آزمایشات ترکیب کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران