پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 378059 تاریخ : 1397/07/11-12:39:09
,15,
همکاری و تعامل صنایع مختلف موجب ارتقاء ارتباطات هوشمند و توانمند شدن تولیدکنندگان داخلی

همکاری و تعامل صنایع مختلف موجب ارتقاء ارتباطات هوشمند و توانمند شدن تولیدکنندگان داخلی

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات: علی رغم همه مشکلاتی که وجود دارد، همکاری و تعامل صنایع مختلف موجب ارتقاء ارتباطات هوشمند و توانمند شدن تولیدکنندگان داخلی در عرصه ارتباطات در حوزه‌های مختلف شده است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی تلکام، اظهار کرد: علی رغم همه مشکلاتی که وجود دارد، همکاری و تعامل صنایع مختلف موجب ارتقاء ارتباطات هوشمند و توانمند شدن تولیدکنندگان داخلی در عرصه ارتباطات در حوزه‌های مختلف شده است.

جوشقانی یادآور شد: شرکت‌های حاضر در نوزدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی به ارائه محصولات و خدمات جدید خود که مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین و روز دنیا است، می‌پردازند.

وی تاکید کرد: گسترش و توسعه نمایشگاه‌های این چنینی منجر به توسعه قابلیت‌های صنعت تلکام در کشور خواهد شد و توانمندی روز افزون شرکت‌های داخلی را به دنبال دارد.

فعالیت این نمایشگاه به مدت 4 روز  از 11 مهر ماه تا 14 مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه تلکام مهم‌ترین رویداد و گردهمایی سالانه شرکت‌های مخابراتی و ارتباطی در کشور است که شرکت‌های خصوصی و دولتی تازه‌ترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه ارایه می‌کنند. بنابر اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه امسال 230 شرکت از بخش خصوصی، 16 شرکت از بخش دولتی و 20 شرکت خارجی در 32 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی حضور دارند.

 

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران