پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669452 تاریخ : 1402/07/20-16:36:24
,10025,
همایش انگیزشی و آموزشی سکوی پرتاب بیمه ملت برگزار شد/ یزدان دوست: محصول جدید بیمه عمر در راه است

همایش انگیزشی و آموزشی سکوی پرتاب بیمه ملت برگزار شد/ یزدان دوست: محصول جدید بیمه عمر در راه است

مدیرعامل بیمه ملت در جمع نمایندگان و شبکه فروش این شرکت در همایش انگیزشی و آموزشی سکوی پرتاب، نوید ارائه محصول جدید در حوزه بیمه های عمر را داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علی رضا یزدان دوست در جمع نمایندگان و شبکه فروش در همایش انگیزشی و آموزشی سکوی پرتاب، ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه نمایندگان، شبکه فروش این شرکت را بسیار وفادار دانست و ابراز امیدواری کرد که این تعهد و وفاداری که در شرکت بیمه ملت ریشه دوانده، مستمر و ادامه دار باشد. وی در عین حال اعلام کرد که با دغدغه های نمایندگان آشنا است و از کم و کاستی ها و نارسایی های احتمالی در ساختار عملیاتی مطلع است و در پی رفع آنها هستیم.

یزدان دوست ادامه داد: برخی از مشکلات در شرکت بیمه ملت زیرساختی است. این شرکت دوره ای طولانی در حوزه آی تی در صنعت بیمه کشور پیشرو و زبان زد بود، اما امروز با مشکلات کم و بیش بزرگی در این حوزه دست و پنجه نرم می کنیم. امیدواریم با تدابیری که در هیئت مدیره در مورد این حوزه و حوزه های زیرساختی مالی و فنی شرکت اتخاذ می شود، تا پایان سال 1402 بخش عمده ای از معضلات حوزه نرم افزاری برطرف شود.

یزدان دوست نوید معرفی محصولات جدید در حوزه بیمه های عمر را داد و ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکلات عملیاتی و نرم افزاری، این محصولات عرضه شوند.

مدیرعامل بیمه ملت در پایان تاکید کرد: دغدغه ها و مشکلات نمایندگان و شبکه فروش شرکت، توسط انجمن صنفی و معاونان و مدیران حوزه های مختلف شرکت مورد توجه است و تا به نتیجه رساندن موضوعات، پیگیری می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده انشاالله در فواصل زمانی کوتاه تری جلسات با نمایندگان و شبکه فروش برگزار شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران