پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 579187 تاریخ : 1400/02/08-12:25:32
,6,4,
هرآنچه از آکادمی اتومکانیکای دوبی باید بدانید

هرآنچه از آکادمی اتومکانیکای دوبی باید بدانید

آکادمی اتومکانیکای دوبی بستری برای گردهمایی متخصصان و فعالان صنعت خودرو برای تبادل اطلاعات در خصوص آخرین دستاوردها، جدیدترین نوآوری ها و تغییرات بخش خودرو فراهم می کند.

به گزارش بانک و صنعت، این آکادمی در بخش نوآوری که در سالن 4 برگزار می شود توانمندی هایی را که باعث رشد صنعت خودرو خاورمیانه و آفریقا در آینده ای نزدیک می شود را به نمایش می گذارد.

در بخش دیگری از این آکادمی، اتومکانیکای دوبی با همکاری IMI، شریک رسمی این نمایشگاه در مبحث تعمیرات و نگهداری، آموزش های رایگانی را در خصوص این مبحث در اختیار علاقمندان قرار می دهد. این مباحث آموزشی از ساعت 11 تا 1 روز دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
سیزدهم اردیبهشت ماه نیز طی برنامه ای راه های ارتباطی خریداران آفریقایی و فروشندگان جهانی بررسی می شود. این ملاقات از ساعت 16 الی 18 روز سوم نمایشگاه برپا خواهد شد.
خودروهای تجاری هوشمند در خاورمیانه از دیگر مباحثی است که طی روزهای دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه در محل برگزاری اتومکانیکای دوبی به آن پرداخته می شود.
علاقمندان به شرکت در این مباحث می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اتومکانیکای دوبی (اینجا) مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران