پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247832 تاریخ : 1395/08/09-15:25:32
,1,
هدف اصلی بازرسی، صیانت از ارزش های بانک و کارکنان است

هدف اصلی بازرسی، صیانت از ارزش های بانک و کارکنان است

مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در نشست حسابرسی سال 94 شعب استان سیستان و بلوچستان گفت: هدف اصلی این اداره کل صیانت از ارزش های بانک و کارکنان آن است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازبانک مهراقتصاد،  محسن منشوری سبزوار  - مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک  در این نشست با بیان مطلب فوق، بررسی صحت اجرای ضوابط و مقررات بر اساس چارچوب های ابلاغی بانک و شناسایی نقاط قوت و ضعف در ارائه خدمات به مشتریان در سیستم بانکی را از وظایف عمده این اداره کل دانست.

مدیر کل بازرسی و حسابرسی تصریح کرد: رعایت و اجرای دستور العمل ها در کنار مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، از مهم ترین مولفه هایی است که باید سرمایه انسانی بانک به آن توجه جدی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: همواره پیشگیری بهتر از درمان است بنابراین در بانک مهر اقتصاد در کنار درمان، تدوین و طراحی ساز و کارهای پیشگیرانه نیز مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بازرسی و حسابرسی بانک خاطر نشان کرد: استان سیستان و بلوچستان دارای قابلیت های و ظرفیت های فراوانی است به همین منظور به دنبال طراحی محصولی جدید برای جامعه بزرگ اهل سنت در این استان هستیم.

در ادامه ناصر شهرکی - رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان  گزارشی از عملکرد 7 ماهه استان در حوزه های مختلف منابع، مصارف و معوقات ارائه نمود و با اشاره به جایگاه  بازرسی و حسابرسی در بانک ها افزود: راه موفقیت و سربلندی در چرخه های پر تلاطم اقتصادی و گره گشایی از مشکلات معیشتی مردم جز با رعایت تمامی ضوابط و مقرارت ابلاغی میسر نخواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران