پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 637101 تاریخ : 1402/03/31-23:44:19
,10027,
نهاد ناظر صنعت بیمه از درک بالای سازمانی و بلوغ رفتاری برخوردار است

دکتر محمد علی زلفی گل در آیین امضای تفاهم نامه مشترک بیمه مرکزی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:

نهاد ناظر صنعت بیمه از درک بالای سازمانی و بلوغ رفتاری برخوردار است

هم افزایی مراکز آموزش عالی و صنعت بیمه از مطالبات جدی ماست و باور داریم که تقویت علمی مجموعه های بیمه ای به رضایت حداکثری آحاد جامعه منتهی خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر محمد علی زلفی گل با تبریک سالروز تاسیس نهاد ناظر صنعت بیمه، مفاد تفاهم نامه بین وزارت علوم و بیمه مرکزی را کاربردی، علمی و راهگشا توصیف کرد و افزود: ورود عالمانه صنعت بیمه علاوه بر نمایش درک سازمانی از نشانه های بلوغ نهاد ناظر به شمار می رود و این هم افزایی از افتخارات دولت سیزدهم محسوب خواهد شد.در این زمینه می تو ان با تعریف محصول جدید مانند بیمه پژوهش و فناوری اطمینان لازم را برای تولید مطالب و محتواهای علمی و پژوهشی ایجاد کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تاثیر مثبت عملیات بیمه گری در ارتقای سطح سلامت جسمی، روحی و اجتماعی آحاد جامعه سخن گفت و اظهار داشت: دغدغه های مردم در خصوص مشکلات و ناملایمتی های امروز و آینده در سایه تضامین بیمه ای به آسانی برطرف خواهد شد.
وی تحمل زیان احتمالی صنعت بیمه در حوزه ارائه پوشش ریسک شرکت های دانش بنیان و فناوران را غیرقابل قبول دانست و از بیمه گران خواست تا با ارائه نرخ و شرایط متناسب از منافع و منابع خود صیانت کنند.
وزیر علوم در این راستا تاکید کرد: با تعیین نرخ و شرایط منطقی هر دو مجموعه بیمه و شرکت های دانش بنیان با اطمینان بیشتری به خدمت رسانی به جامعه خواهند پرداخت.
دکتر زلفی گل، دامنه فعالیت های بیمه و ضریب نفوذ آن را بستر ساز فضای آرامش و نشاط در جامعه توصیف کرد و اظهار داشت: تعمیم فرهنگ بیمه، روند ارتقای سطح سلامت جامعه را با سرعت افزایش می دهد و به نوعی از خروج نخبگان نیز پیشگیری خواهد کرد.
وی در ادامه از رئیس کل بیمه مرکزی خواست تا از ظرفیت های سرمایه های انسانی وزارت علوم و مراکز علمی و پژوهشی و همچنین پژوهشگران مستقل نیز به نحو شایسته استفاده کنند.
وزیر علوم در پایان از پژوهشکده بیمه به عنوان علمدار دانش کاربردی صنعت بیمه نام برد و از حمایت وزارتخانه متبوع خود از حوزه های آموزشی و پژوهشی بیمه ای خبر داد.
شایان ذکر است در پایان این نشست، سند تفاهم همکاری در عرصه های مختلف توسط عالی ترین مقام دو مجموعه وزارت علوم و بیمه مرکزی به امضا رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران