پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 586674 تاریخ : 1400/05/31-09:48:16
,5,
نصب انشعاب فاضلاب در منطقه 18 تهران آغاز شد

نصب انشعاب فاضلاب در منطقه 18 تهران آغاز شد

معاون مهندسی و توسعه آبفای منطقه 5 شهر تهران، از آغاز عملیات نصب 5500 رشته انشعاب فاضلاب در محدوده میدان معلم واقع در منطقه 18 شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پاون، "کورش لطفی" گفت: با توجه به بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب فیروز بهرام در پایان سال گذشته و افزایش ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب شهر تهران و همچنین مطالبات جدی شهروندان در خصوص اتصال به شبکه جمع آوری فاضلاب شهری، پس از انجام عملیات رفع انفصال و تحویل شبکه در محدوده شمال «بلوار معلم»، عملیات نصب انشعاب فاضلاب در این محدوده عملیاتی شده و پیش بینی می شود بیش از 5500 انشعاب از اتصال به شبکه جمع آوری فاضلاب بهره مند شوند.

لطفی افزود: عملیات نصب انشعاب فاضلاب در محدوده محله های شادآباد، شهرک امام خمینی (ره)، شهرک شمس آباد و تولیددارو با مجموع 3300 رشته نیز در دستور کار قرار دارد که پیش بینی می شود تا پایان پائیز سال 1400 با پیگیری و نظارت مسئولان ناحیه یافت آباد اجرا شود.
وی همچنین به نوسازی شبکه آب در کوچه شهدا واقع در محدوده منطقه 9 شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: با توجه به احداث ساختمان های جدید و فرسودگی شبکه توزیع آب که باعث افت فشار آب در این محدوده شده بود، هماهنگی ها برای اخذ مجوزهای لازم برای بازسازی شبکه و انشعاب های آب انجام و پس از ابلاغ کار به پیمانکار مربوطه، عملیات اجرایی شروع شد.
وی گفت: نوسازی شبکه و انشعاب آب کوچه «شهدا» با اجرای عملیات لوله گذاری به طول 460 متر و نصب 70 رشته انشعاب آب جدید از نیمه دوم تیرماه امسال آغاز شد.
معاون مهندسی و توسعه آبفای منطقه 5 شهر تهران با اشاره به رضایتمندی شهروندان کوچه شهدا خاطرنشان ساخت: با هماهنگی حوزه های فنی و بهره برداری ناحیه آذری، عملیات سه راه گیری برای نصب شیر آتش نشانی پیلاری برای مهار آتش در مواقع بحران در مسیر بازسازی شبکه در این کوچه نیز انجام شده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران