پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463733 تاریخ : 1398/02/11-17:15:49
,10033,
نشست مشورتی امور زنان و خانواده سازمان محیط زیست برگزار شد

نشست مشورتی امور زنان و خانواده سازمان محیط زیست برگزار شد

نشست مشورتی امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست با شرکت مدیران ارشد زن ستادی و استانی این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در پی ابلاغ آئین نامه اجرایی تبصره دو ماده 101 برنامه ششم توسعه از طرف معاون اول ریاست جمهوری به دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی، جلسه مشورتی مشاور امور زنان و خانواده سازمان محیط زیست با مدیران ارشد زن ستادی و استانی سازمان جهت بررسی و ارائه راهکارهای مناسب در اجرای موفق این ابلاغیه برگزار شد. در این جلسه قوانین، دستورالعمل‌ها، محورها و شاخص‌های تصویب شده ماده 101 برنامه ششم توسعه با محوریت عدالت جنسیتی بحث و بر ضرورت تبیین محورها و شاخص‌های تخصصی زیست محیطی تاکید شد.

در ادامه، مشاور امور زنان و خانواده سازمان ضمن قدردانی از استقبال مدیران زن ستادی و استانی، خاطر نشان نمود: متن ماده 101 و 102 قانون برنامه ششم توسعه و متعاقباً ابلاغیه آئین‌نامه اجرایی تبصره دو ماده 101 این برنامه، پشتوانه قانونی و تسهیلگر اقدامات این حوزه است.

مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: بر اساس آئین نامه اجرایی ماده 101 قانون برنامه ششم توسعه، دستگاه‌های اجرایی موظف به بازآرایی ساختار زنان و خانواده در سازمان خود هستند. در همین ارتباط بنا بر دستور ریاست محترم سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر تعیین جایگاه ساختاری امور زنان و خانواده، جلساتی با مرکز برنامه، بودجه، ارزیابی عملکرد و فناوری اطلاعات در حال برگزاری است که متعاقباً ابلاغ خواهد شد.

در خاتمه، محورهای ابلاغی ستاد ملی زن و خانواده شامل: آموزش و پژوهش، سلامت و تندرستی، حقوق و امنیت، جمعیت و خانواده، کار و اقتصاد، حمایت‌های اجتماعی، سیاست، فرهنگ و اجتماع و 28 شاخص‌اصلی مربوط به این محورها، اطلاع‌رسانی و از مدیران درخواست شد با مشارکت زنان حوزه مدیریت خود، شاخص‌ها و محورهای تخصصی زنان و محیط زیست و برنامه‌های عملیاتی مرتبط با آن را همزمان با سازماندهی و تقویت جایگاه سازمانی امور زنان و خانواده ارائه نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران