پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225119 تاریخ : 1395/06/20-15:24:53
,1,
نشست شورای هماهنگی مدیران بازرسی وزارت ارتباطات به میزبانی پست‌بانک‌ایران برگزار شد

نشست شورای هماهنگی مدیران بازرسی وزارت ارتباطات به میزبانی پست‌بانک‌ایران برگزار شد

نشست شورای هماهنگی مدیران بازرسی شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هفدهم شهریورماه سال جاری به میزبانی پست‌بانک ایران و در محل سالن کنفراس ساختمان مطهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  پست‌بانک ایران: دکتر فرحی مدیرعامل این بانک در نشست مذکور بر اهمیت جایگاه بازرسی و واحدهای نظارتی در سازمان‌ها و نهادها تأکید و به تشریح اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت بانک پرداخت.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه مجلس و تعیین پست‌بانک‌ایران به‌عنوان بانک توسعه‌ای– تخصصی بخش ICT کشور قطعاً سامانه‌های نرم‌افزاری جدید و نقش واحدهای بازرسی در ارتقای کنترل‌های داخلی و شفاف‌سازی فعالیت‌های بانک درعرصه ارائه خدمات به بخش‌های IT و ICT کشور بسیار مهم و با اهمیت خواهد بود.


بنابراین گزارش: در این نشست مهندس سبوحی مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به تبیین و تشریح مسائل مرتبط با وزارتخانه و جشنواره شهید رجائی پرداخت و سپس مدیران بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات شرکت‌های تابعه وزارتخانه، دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند. 

همچنین قاسم تندرو مدیر امور بازرسی و حسابرسی پست‌بانک‌ایران در گفتگوئی ضمن تقدیر از رئیس مرکز و سایر مدیران حاضر در جلسه، هدف از برگزاری نشست مذکور را بررسی نتایج ارزیابی عملکرد مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه در جشنواره شهیدرجائی که چندی پیش با حضور رئیس جمهور برگزار شد

عنوان‌کرد و گفت: این وزارتخانه و شرکت زیرساخت در جشنواره مذکور به عنوان دستگاه و شرکت برتر انتخاب شدند که عملکرد مطلوب آنها در این نشست مورد برررسی قرار گرفت.

وی برگزاری جشنواره درون سازمانی در مهرماه سال‌جاری بر مبنای بررسی و ارزیابی دقیق شرکت‌های زیرمجموعه با شاخص‌های اختصاصی، عمومی و کل را از دیگر اهداف نشست مذکور برشمرد و اظهارداشت: مقرر است در این جشنواره از بین مدیران و کارکنان مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افرادی که بیشترین تلاش را برای افزایش حداکثری شاخص‌های ذکر شده داشتند مورد تقدیر قرار گیرند.


تندرو اهمیت و حساسیت برگزاری کمیته‌های سلامت اداری، طرح تکریم و حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد که از شاخص‌های امتیازآور در فرآیندهای ارزیابی عملکرد بوده را هدف دیگر این نشست برشمرد.

گفتنی است: رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه تعدادی از مدیران از بخش‌های امور بازرسی و حسابرسی این بانک بازدید و از روند کار و ارتقاء جایگاه و تلاش‌های به عمل آمده برای بهبود نظارت بر واحدهای عملیاتی تقدیر و رهنمودهای لازم برای تکمیل و ارتقای کیفی نیروهای انسانی و تعامل بیشتر با مرکز را ارائه کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران