پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635185 تاریخ : 1402/01/22-17:06:35
,3,
نسبت مطالبات به مصارف بانک قرض الحسنه مهر ایران به رقم بی نظیر 0.38 (سی و هشت صدم) درصد رسید که در تاریخ شبکه بانکی کشور بی سابقه است.

شاهکار بانک قرض الحسنه مهر ایران در نسبت مطالبات به مصارف

نسبت مطالبات به مصارف بانک قرض الحسنه مهر ایران به رقم بی نظیر 0.38 (سی و هشت صدم) درصد رسید که در تاریخ شبکه بانکی کشور بی سابقه است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، در پایان سال 1400 نسبت مطالبات به مصارف بانک حدود 0.48 (چهل و هشت صدم) درصد بود که با کاهش یک دهم درصدی در پایان سال 1401 به 0.38 (سی و هشت صدم) درصد رسید که در تاریخ شبکه بانکی بی نظیر است.

نسبت مطالبات به مصارف بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال های گذشته همواره کمتر از نیم درصد بوده و این بانک بهترین عملکرد را در سطح شبکه بانکی کشور داشته است.
خوشبختانه به لطف مشتریان متعهد بانک، این نسبت بیش از پیش بهبود یافته و در پایان سال 1401 به رقم بی سابقه 0.38 (سی و هشت صدم) درصد رسیده است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در حالی بهترین عملکرد شبکه بانکی را در شاخص مطالبات به مصارف دارد که در سال های گذشته تعداد و مبلغ وام های پرداخت شده از سوی این بانک افزایش چشمگیری داشته؛ به طوری که در سال 1401 از مرز 3 میلیون فقره وام عبور کرده که به تنهایی معادل عملکرد چند بانک در پرداخت وام است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران