پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444594 تاریخ : 1397/10/10-13:42:41
,17,25,
نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران برگزار می شود

از 17 تا 20 دی ماه سال جاری؛

نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران برگزار می شود

نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با محوریت نمایشگاه بومی سازی، توسعه تکنولوژی و افزایش توان تأمین برگزار می شود. انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، این رویداد ملی را به عنوان بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان، تامین کنندگان، بازرگانان و متخصصان صنعت فولاد ایران طی 4 روز از 17 الی 20 دیماه 1397 در برج میلاد تهران برگزار می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مراسم افتتاحیه و جشنواره ملی فولاد طی یک روز در 17دی ماه سال جاری در سالن همایش های برج میلاد تهران و نمایشگاه بومی سازی نیز طی 4 روز از 17 تا 20 دیماه در سالن های نمایشگاهی برج میلاد شروع به کار می کند.

جشنواره ملی فولاد همراه با سخنرانی، پنل های تخصصی و اهدای جوایز ملی فولاد خواهد بود و در نمایشگاه بومی سازی نیز تولیدکنندگان فعال کشور در کنار تأمین کنندگان حضور خواهند داشت.

شرکت کنندگان در جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد می توانند علاوه بر حضور در کارگاه های تخصصی، سخنرانی ها و پنل های تخصصی، مذاکرات تجاری به معرفی کارنامه بنگاه تولیدی خود در حوزه بومی سازی بپردازند و در فضایی تخصصی در جریان توانمندی شرکت های داخلی در حوزه بومی سازی، توسعه تکنولوژی و ساخت داخل قرار گیرند.

ویژگی نمایشگاه؛ حمایت و تکمیل بانک اطلاعاتی تأمین کنندگان

یکی از ویژگی های این رویداد توجه ویژه به شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شتاب دهنده ها در حوزه بومی سازی است که با تکمیل بانک اطلاعاتی تأمین کنندگان، فرآیند ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان تسهیل می گردد و حتی در مواردی حمایت مالی از تأمین کنندگان صورت می گیرد. بنابراین، نکته قابل توجه در این جشنواره و نمایشگاه، پذیرش ریسک بومی سازی توسط فولادسازان و شرکت ‌های بزرگ معدنی و حمایت آنها از داخلی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز است که برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد.

ترکیب نمایشگاه

تأمین کنندگان در نمایشگاه ملی بومی سازی در 7 گروه بندی صورت می گیرد:

    میز مکانیک شامل قطعات و تجهیزات مکانیکی

    میز سیالات شامل قطعات و تجهیزات پنوماتیکی، هیدرولیکی، تاسیساتی، روانکارها و آزمایشگاهی

    میز برق شامل قطعات و تجهیزات برقی، الکتریکی، ابزار دقیق، اتوماسیونی و آزمایشگاهی

    میز مواد شامل مواد مصرفی، مواد اولیه، استحصال پسماندها و فروآلیاژها

    میز نسوز شامل انواع جرم ها، نسوزها و تجهیزات وابسته

    میز انتقال مواد شامل قطعات و تجهیزات مرتبط با انتقال مواد نظیر نوار نقاله ها و رول ها

    میز تحقیق و پژوهش شامل متالورژی، فرایند، انرژی و محیط زیست به معرفی توانمندی های خود می پردازند و جلسات و هم اندیشی های کاری بین مدیران شرکت های فولادی و تأمین کنندگان صورت خواهد گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران