پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 113533 تاریخ : 1393/11/20-12:23:02
,5,16,17,
موفقیت در فاز 12 نتیجه اعتماد به پیمانکار داخلی است

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران

موفقیت در فاز 12 نتیجه اعتماد به پیمانکار داخلی است

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، گفت: اجرای فاز 12 پارس جنوبی نتیجه اعتماد به پیمانکاران داخلی است و پتروپارس در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

  • سعید حافظی در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که اخبار موفقیتها در پارس جنوبی برای همه خوشحال کننده است، گفت: اجرای فاز 12 پارس جنوبی نتیجه اعتماد به پیمانکاران داخلی است و پتروپارس در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

    وی گفت: اجرای این فاز پارس جنوبی جزو افتخارهای ملی همه ایرانی ها به شمار می آید.

    حافظی گفت: امیدواریم این روند در همه پروژه ها بویژه پروژه های توسعه میدان گازی پارس جنوبی ادامه یابد و خبرهای خوب بیشتری را بشنویم.

    به گزارش شانا، رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز با اعلام پایان کار اجرایی  فاز 12 پارس جنوبی، گفت: ردیف (ترین) ششم شیرین سازی پالایشگاه این فاز، از چند روز پیش وارد شبکه سراسری شد و هم اکنون پالایشگاه گازی فاز 12 پارس جنوبی به ظرفیت پالایشی کامل رسیده است.

    جوادی درباره این که فاز 12 پارس جنوبی چه زمانی به طور رسمی گشایش می یابد، گفت: قرار است این فاز نیمه نخست اسفندماه به صورت رسمی افتتاح شود.

    همچنین محمد جواد شمس، مدیرعامل شرکت پتروپارس پیشتر گفته بود: راه‌اندازی 6 واحد در طول یکسال، چیزی فراتر از معجزه است که جز با اعتقاد راسخ و باور به «توانستن» محقق نمی‌شد.

    وی با بیان این که با وجود تنگناهای مالی، شرکت ملی نفت ایران تا حد امکان با حمایت خود سبب شد تا عملیات اجرا استمرار داشته باشد، گفت: پالایشگاه گازی مثل یک کارخانه کوچک نیست که 6 ماهه راه اندازی شود، در طول یکسال اخیر مدیریت کلان وزارت نفت مجدانه پیگیر کار بود تا 6 واحد پالایشگاه راه اندازی شد و علاوه بر آن، یک ردیف بازیابی گوگرد نیز به بهره‌برداری رسید.

    شمس با بیان این‌که فاز 12 پارس جنوبی به تنهایی حدود چهار درصد از کل گاز میدان پارس جنوبی و کمی کمتر از یک درصد از کل گاز جهان را در خود جای داده است، تصریح کرد: این پروژه در ابعاد نیروی انسانی، سرمایه گذاری، میزان سودآوری برای کشور و ... بزرگترین پروژه تاریخ صنعت کشور است.

    وی با تاکید بر این‌که ارزش محصولات تولید شده فاز 12، ماهانه بیش از 327 میلیون دلار است، گفت: میزان کل تولید گاز شیرین این فاز حدود 6 میلیون تن و میزان میعانات گازی تولیدی نیز بیش از هشت میلیون و 800 بشکه بوده که درآمد حاصل از این محصولات تاکنون بیش از یک میلیارد و 500 میلیون دلار برای کشور بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران