پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493304 تاریخ : 1398/08/19-15:42:46
,2,
معرفی معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل بانک صنعت و معدن

در راستای استقرار حاکمیت شرکتی و بانکداری دیجیتال انجام شد :

معرفی معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل بانک صنعت و معدن

در راستای استقرار حاکمیت شرکتی و بانکداری دیجیتال در مراسمی با حضور جمعی از اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک صنعت و معدن منصور یوسفی نیا به سمت معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل این بانک معرفی شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک صنعت و معدن،حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک یاد شده در این مراسم که روز یکشنبه 19 آبان ماه جاری برگزار شد بیان داشت: مهمترین اقدام بعد از اصلاح ساختار و فرآیندها، اجرای سیاستهای جدید بانک است و ضرورت دارد پس از شفاف سازی در خصوص اهداف و سیاستهای اصلی به سرعت وارد فاز اجرایی شویم. 
دکتر مهری همچنین اجرای بانکداری دیجیتال و شرکتی و رفع مشکلات سیستم Core Banking را از اهم برنامه های بانک برشمرد و گفت: لازم است برنامه ریزی هوشمند برای حفظ برند بانک صنعت و معدن داشته باشیم .
وی در تشریح ساختار جدید بانک گفت: با توجه به ساز و کارهای جدید این بانک و تغییرات انجام شده در بخش های مختلف ضرورت داشت سیستم نظارتی از بخش اجرایی جدا شود و به همین منظور معرفی معاونین مدیرعامل به عنوان هیأت اجرایی در دستور کار قرار گرفت و با توجه به اهمیت استقرار بانکداری دیجیتال منصور یوسفی نیا به عنوان معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل معرفی گردید.
مهندس حسین عسکری عضو هیات مدیره این بانک در نشست یاد شده عنوان داشت: اجرای بانکداری دیجیتال یک پرو‍ژه مهم است که همه بخش های بانک را تحت الشعاع قرار می دهد و برای ایجاد زیرساخت ها و فرآیندهای آن باید از همفکری همه رده های مدیریتی و کارشناسی در بانک بهره برد.
علی موحدنژاد دیگر عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن با اشاره به اهمیت استقرار بانکداری دیجیتال و شرکتی بر اجرای این سیاست راهبردی با تلاش تمامی کارشناسان بانک تأکید کرد.
گفتنی است،بازنگری و بهبود فرآیندهای اجرایی و رویه های بانک، بازنگری روند تدوین و پایش بودجه بانک، ایجاد یکپارچگی میان تمامی برنامه ها و فعالیت های بانک با اهداف و استراتژی های برنامه های استقرار بانکداری دیجیتال، راهبری و مدیریت بانکداری دیجیتال و تقویت زیرساخت ها و سامانه های حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک از وظایف مهندس یوسفی نیا در سمت یاد شده است.
یوسفی نیا فارغ التحصیل رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه فنی حرفه ای بوده و در کارنامه وی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه فنی حرفه ای، مشاور بانکداری دیجیتال و مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه فنی حرفه ای و مدیریت برنامه بانکداری دیجیتال بانک صنعت و معدن به چشم می خورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 219
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران