پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 574762 تاریخ : 1399/12/27-12:03:46
,9,
مطالبات ضد کرونایی نماینده چابهار برای سفرهای نوروزی

مطالبات ضد کرونایی نماینده چابهار برای سفرهای نوروزی

نماینده مردم چابهار در مجلس ضمن ابراز نگرانی در خصوص سفرهای نورورزی به مناطق چابهار، کنارک و قصرقند از مسئولان خواست تا اقداماتی در خصوص برقراری سازوکار منع عبور و مرور ترتیب دهند.

به گزارش بانک و صنعت: معین الدین سعیدی نسبت به عدم برقراری ساز و کار منع عبور و مرور در چابهار انتقاد کرد و گفت: هنوز این نگرانی وجود دارد که در نوروز شیوع کرونا در شهرهای چابهار و کنار و قصرقند که مناطق توریستی هستند، بیشتر شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به قوی تر شدن ویروس جدید کرونا انگلیسی و شیوع خطرناک تر آن گفت: مردم حوزه انتخابیه ام به شدت نسبت به سفرهایی که آغاز شده است، نگران هستند. علت این اتفاق بی تدبیری مسئولین است. بازارهای شهر ما باز است. ترددهای بین شهری ممنوع نیست و ما منتظر آغاز پیک سنگین کرونا در این مناطق هستیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن درخواست از مردم ایران به خاطر لغو سفرهای نوروزی از مسئولان اجرایی خواست تا اقداماتی در خصوص برقراری سازوکار منع عبور و مرور، پایش و تب سنجی در ورودی شهر و ارائه خدمات خاص درمانی و بهداشتی در فروردین 1400 انجام دهند.

منبع: ایسنا



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران