پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593747 تاریخ : 1400/11/12-12:50:26
,10029,
مرگ های اومیکرون هنوز شروع نشده/تا قله بیماری فاصله داریم

یک اپیدمیولوژیست عنوان کرد؛

مرگ های اومیکرون هنوز شروع نشده/تا قله بیماری فاصله داریم

یک اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به شیوع اومیکرون در کشور، گفت: مرگ های ناشی از اومیکرون هنوز شروع نشده و به قله این بیماری نرسیده ایم.

به گزارش بانک و صنعت، مسعود یونسیان، ضمن هشدار نسبت به روند افزایشی ابتلاء به کرونا در کشور و شدت گرفتن آن در چند روز اخیر، اظهار داشت: در شاخه بالا رونده موج اومیکرون قرار داریم و بروز مجدد مرگ های بالای 100 بیمار در روز دور از انتظار نیست.

وی با مقایسه میزان بستری و فوتی ها در دو سویه دلتا و امیکرون، افزود: در پیک ششم، میزان فوتی ها حدود 4 برابر بیشتر از سویه های قبلی است.

یونسیان با انتقاد از روند پوشش واکسیناسیون در کشور، گفت: میزان واکسیناسیون در کشور نسبت مناسبی نیست و مرگ های ناشی از اومیکرون هنوز شروع نشده و به قله این بیماری نرسیده ایم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر روزانه 25 درصد افزایش موارد ابتلا داریم، افزود: در حالت تصاعدی و به فاصله 3 تا 4 روز، موارد ابتلا 2 برابر می شود. به طوری که آمار 28 هزار مبتلا، در 4 روز آینده به 56 هزار مبتلا و هفته آینده به بالای 100 هزار نفر خواهد رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران