پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 616881 تاریخ : 1401/03/22-12:52:09
,10028,22,
مراجعه بیش از 133 هزار بیمار به درمانگاه تامین اجتماعی شادگان در سال گذشته

مراجعه بیش از 133 هزار بیمار به درمانگاه تامین اجتماعی شادگان در سال گذشته

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در جریان بازدید از درمانگاه شادگان و گفتگو با کارکنان در جلسه ای با رئیس این درمانگاه به بررسی مشکلات و مسائل مربوط به درمانگاه پرداخت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امیرحسین بنی احمد سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان، با ابراز رضایت از خدمات و تجهیزات درمانگاه شادگان گفت: این درمانگاه علاوه بر نوع تجهیزات و کادر درمانی که در اختیار دارد از نظر فضاسازی و دکوراسیونی که طراحی و اجرا شده در شرایط ایده آلی قرار دارد.

دکتر بنی احمد با بیان اینکه نظم و انضباط موجب ارایه خدمات باکیفیت بهتر به بیماران می شود، افزود: ارتقاء سطح خدمات درمانی درمانگاه شادگان و رضایتمندی بیمه شدگان این شهرستان از برنامه های مدیریت درمان استان است.
دکتر لعلی پشاوک رئیس درمانگاه شادگان ضمن ارائه گزارش عملکرد درمانگاه گفت: در سال گذشته بیش از 133هزار نفر به این مرکز مراجعه داشتند که از این تعداد 127 هزار نفر توسط پزشکان عمومی ویزیت شدند.
وی افزود: همچنین در کلینیک دندانپزشکی به 5 هزار و 956 نفر خدماتی نظیر کشیدن، پر کردن، جرم گیری و ... ارایه شد. بیش از 6 هزار نفر به آزمایشگاه مراجعه و 124 هزار بیمار از داروخانه این مرکز 446 هزار قلم دارویی دریافت کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 221
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران