پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669457 تاریخ : 1402/07/20-16:45:56
,10025,
مدیرعامل بیمه دی: تلاش همه جانبه بیمه دی در ارائه خدمات با کیفیت به ایثارگران

مدیرعامل بیمه دی: تلاش همه جانبه بیمه دی در ارائه خدمات با کیفیت به ایثارگران

مدیرعامل شرکت بیمه دی در نشست اعضای شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران با مدیران بیمه دی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت اعلام کرد؛ همکاران بیمه دی به صورت پیوسته در حال پایش فرآیندهای بیمه گری و امور اجرایی قرارداد درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند، تا بتوانند خدمات با کیفیت به این قشر عزیز ارائه دهند و رضایت حداکثری چامعه هدف را کسب نمایند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی در جمع مشاوران وزرا در امور ایثارگران با اشاره به تدوین قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در سال 1391، بیان کرد: اگر منظومه خدمت رسانی به ایثارگران در کل کشور را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم که قانون مذکور در اجرا دچار نارسایی است. شرکت بیمه دی نیز به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید علاوه بر پاسخگویی به سهامداران و ذینفعان خود، قوانین مربوط به بیمه مرکزی و بورس را نیز به طور کامل اجرا نماید. با این وجود این شرکت در جهت اجرای هر چه بهتر قرارداد ایثارگران، گاهی کفه خدمت رسانی به ایثارگران را سنگین تر نموده است به طوری که هم از بیمه مرکزی و هم از سوی سهامداران تذکر گرفته ایم.

روند پرداخت های بیمه دی در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به لازم الاجرا بودن تأمین بودجه این قرارداد توسط دولت اظهار کرد: با پیگیری های مکرر بنیاد شهید و بیمه دی، توانسته ایم مطالبات معوق قرارداد بنیاد شهید را به نحو شایسته ای دریافت نماییم به طوری که هم اکنون مراجع درمانی و داروخانه ها تا پایان تیرماه 1402 مطالبه ای از بیمه دی ندارند، که سرعت پرداخت این شرکت از متوسط صنعت بیمه نیز بالاتر است. در رابطه با اسناد مستقیم بیمه گذاران نیز مدت زمان بررسی و پرداخت خسارت ها تا 20 روز تقلیل یافته است.

وی افزود: درصد بالایی از نارضایتی های موجود، مربوط به عدم اطلاع رسانی صحیح به جامعه هدف در خصوص تعهدات قرارداد بوده که از طریق پیامک و ایجاد گروه در فضای مجازی در صدد مرتفع کردن این مشکلات هستیم. در حال حاضر در تلاشیم چناچه مراجعی به یکی از شعب یا نمایندگی های ما مراجعه نمود، پس از ثبت مشخصات، پیامک رضایت سنجی برای ایشان در هر مرحله ارسال گردد. در صورت مراجعه بیمه گذاران به مراکز درمانی طرف قرارداد نیز این برنام نظرسنجی از سوی بیمه دی اجرا خواهد شد. در ادامه به وسیله همین نظر سنجی ها عملکرد همکاران و مراجع درمانی پایش خواهد شد و تمدید و عدم تمدید قرارداد ایشان به نتایج این نظر سنجی وابسته خواهد بود.

موهبتی با تاکید بر نگرش سلامت محور بیمه دی عنوان کرد: بیمه دی در قرارداد بنیاد شهید در جهت تکریم جامعه هدف، با نگرش سلامت محور تدوین برنامه ای را در دست دارد تا بتواند عزیزانی که مستمر در جهت کنترل 4 ریزفاکتور چربی، فشارخون، قند خون و توده های بدنی اهتمام می ورزند را با خدمات ویژه و تخفیفات بیمه ای مورد تشویق قرار دهند.

موهبتی همچنین با اشاره به گلایه مندی مشاوران حاضر در جلسه نسبت به کسورات اسناد درمانی اظهار کرد: کسورات درمانی برای تغییر رفتار بیمارستان ها و مراجع درمانی در مقوله دریافت های اضافی است. در همین راستا این شرکت با مکاتبه با بنیاد شهید و وزارت بهداشت، خواستار تذکر و وضع قوانین برای بیمارستان هایی است که دریافت های اضافی از بیماران دارند.وی در پایان تصریح کرد: حوزه درمان به خودی خود حوزه راضی کننده ای نیست چرا که مراجعان این حوزه درگیر آلام و رنج های جسمانی هستند. با این وجود در صدد هستیم با برنامه هایی از جمله سرکشی به این عزیزان، توسعه مراکز طرف قرارداد، رسیدگی به جانبازان دارای شرایط خاص و ایجاد برنامه چهارشنبه های پاسخ گویی برای ارتباط بدون واسطه مدیران بیمه دی با مراجعان، سعی شود طبق فرمایش رهبری، این عزیزان جز درد و رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشند.

در ادامه همچنین مشاوران وزرا، نقطه نظرات خود را در خصوص قرارداد بنیاد شهید و بیمه دی به سمع حاضران رساندند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران