پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578905 تاریخ : 1400/02/05-16:27:40
,22,
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با حضور در برنامه خبر سیمای زاگرس اعلام کرد

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با حضور در برنامه خبر سیمای زاگرس اعلام کرد

کارت اعتباری که بانک های ملی و تجارت برای دارندگان سهام عدالت ( روش مستقیم یا غیرمستقیم) اختصاص داده اند تسهیلات غیر نقدی است که معادل پنجاه درصد ارزش روز سهام عدالت به سهامداران تعلق می گیرد

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان کرمانشاه ، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی این استان با حضور در برنامه خبر سیمای زاگرس درباره دریافت کارت های اعتباری سهام عدالت سود سهام عدالت عملکرد سال 1398 تکلیف سهام عدالت متوفیان گفت: کارت اعتباری که بانک های ملی و تجارت برای دارندگان سهام عدالت (روش مستقیم یا غیرمستقیم) اختصاص داده اند، تسهیلات غیر نقدی است که معادل پنجاه درصد ارزش روز سهام عدالت به سهامداران سهام عدالت تعلق می گیرد .

وی افزود: برای دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری نیست و شرایط به صورت غیر حضوری فراهم شده و متقاضیان باید به درگاه های بانک ملی (آیوا) و تجارت (زمرد) مراجعه و اطلاعات برگه سهام عدالت خودرا در آنجا ثبت نمایند .

این اطلاعات وارد سامانه بورس و اوراق بهادار می شود و مورد راستی آزمایی قرار می گیرد در صورتی که شخص سهام عدالت داشته و اقدامی برای فروش به عمل نیاورده آن برگه به عنوان وثیقه این تسهیلات اعتباری قرارگرفته و پیامک برای شخص متقاضی ارسال می گردد .

حیدریان با بیان اینکه دارندگان کارت می توانند از فروشگاه های زنجیره ای استان و همچنین فروشگاه های طرف قرارداد بانک عامل اقدام به خرید کالا نمایند، افزود: بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری 36 ماهه با نرخ سود 18درصد است و اگر تسهیلات ماه اول تسویه شود هیچ سود بانکی به آن تعلق نمی گیرد ولی برای سه سال همان سود 18درصد به آن تعلق خواهد گرفت .

وی در ادامه گفت: درصورت عدم بازپرداخت تسهیلات، سهام عدالت که وثیقه بوده به نفع بانک ضبط می گردد.

تاکنون سازمان بورس و اوراق بهادار50 درصد سود سهام عدالت عملکرد سال 98 به سهامداران پرداخت کرده است و 4 میلیون نفر نیز سود سهام را دریافت نکردندکه این افراد باید به سامانه سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir مراجعه کنند و اطلاعات کاربری و شماره حسابشان را بررسی و اصلاح نمایند که مشکل آنها حل شود.

براساس اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، سود این اشخاص و همچنین 50 درصد سود باقیمانده سال 1398 نیز تا پایان فصل بهار توسط سازمان بورس و اوراق بهادار تا مین و به حساب سهامداران واریز می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه همچنین درباره تکلیف سهام عدالت افرادی که فوت کرده اند گفت: وراث این افراد باید برگه انحصار وراثت را اخذ نمایند.

حیدریان بیان داشت: سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در حال طراحی یک سامانه است که این عزیزان بتوانند اطلاعات برگه انحصار وراثت را در آن سامانه وارد نمایند و سازمان نیز فرایند انتقال مالکیت سهام متوفیان را به وارث انجام دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران