پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252947 تاریخ : 1395/10/07-14:08:51
,5,
مدل قراردادی مناطق نفتخیز جنوب برای مدیران نفت و گاز پرشیا تشریح شد

مدل قراردادی مناطق نفتخیز جنوب برای مدیران نفت و گاز پرشیا تشریح شد

دومین جلسه معرفی و تشریح جزئیات مدل قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای پیمانکاران داخلی، با حضور مدیران ارشد این شرکت و شرکت «توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا» برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در این نشست که با هدف تبیین مفاد و پاسخگویی به پرسش‎ها و رفع ابهامات درباره این مدل قراردادی برگزار شد، مدیرعامل، مدیران و کارشناسان ارشد مناطق نفتخیز جنوب و شرکت پرشیا به طرح مباحث مورد نظر در بخش‎های فنی و مالی پرداختند.

مفاد کلی مدل قراردادی مناطق نفتخیز جنوب از جمله خطوط ترسیمی تولید قبل و بعد از تحویل میدان، نحوه تضمین سود و پاداش پیمانکار، ریسک دستیابی به اهداف برنامه و طرح توسعه از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بوده است.

در این نشست، مدل مالی و اقتصادی، نظام حقوقی پاداش و جرائم، حدود اختیارات پیمانکار و کارفرما و تبیین مسئولیت این 2 در طول دوره بهره‎برداری نیز بررسی شده است.  

بر اساس این گزارش، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با برگزاری جلساتی، در صدد معرفی و تشریج جزئیات مدل قراردادی این شرکت به شرکت های ایرانی صاحب صلاحیت در حوزه اکتشاف و تولید است. به این منظور مدل قراردادی مناطق نفتخیز جنوب، 28 آذر ماه در جلسات جداگانه‎ای با حضور نمایندگان شرکت های نفت و گاز پرشیا، انرژی دانا و قرارگاه خاتم الانبیا معرفی شده بود.

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پیش بینی کرده است طی هفته های آینده توافقنامه‎ای مبتنی بر چارچوب قراردادی این شرکت، با شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا امضا شود.

شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا (ستاد اجرایی فرمان امام (ره)) یکی از 11 شرکت ایرانی است که در فرایند تعیین صلاحیت شرکت‌های مستعد برای فعالیت اکتشاف و تولید (E&P) از سوی وزارت نفت صاحب صلاحیت تشخیص داده شد. این شرکت 13 مهرماه امسال موافقت‎نامه همکاری مشترکی را در قالب مدل جدید قراردادهای نفتی با شرکت ملی نفت ایران امضا کرد و بر مبنای آن، مسئولیت توسعه و اجرای روش‌های ازدیاد برداشت در میدان‌های یاران، مارون و کوپال را بر عهده گرفت. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران