پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 589826 تاریخ : 1400/07/18-15:48:24
,17,
مخالف طرح «جرم انگاری عدم بازگشت ارز صادراتی» هستیم

معاون وزیر صمت:

مخالف طرح «جرم انگاری عدم بازگشت ارز صادراتی» هستیم

رئیس کل سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه نباید با قوه قهریه با صادرکنندگان برخورد کرد، گفت: با طرح جرم انگاری عدم بازگشت ارز صادراتی مخالف هستیم و مخالفت خود را نیز به مجلس اعلام کرده ایم.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از خبرنگار مهر، پیمان پاک امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران در مورد طرح مجلس تحت عنوان «جرم انگاری عدم بازگشت ارز صادراتی» گفت: ما با این طرح مخالفیم، مخالفت خود را نیز به مجلس اعلام کرده ایم و بدنه کارشناسی مجلس نیز با این طرح مخالفت کرده اند چرا که با قوه قهریه نمی توان با صادرکننده رفتار کرد.

وی تصریح کرد: این طرح با آئین نامه دولت در مورد تسهیل صادرات هم در تضاد است.

وی ادامه داد: در دولت قبلی به دلیل سیاست های غلط بانک مرکزی نه تنها صادرات کاهش یافت بلکه صادرکننده نیز تبدیل به مجرم شده بود. ما باید این رویه ها را اصلاح کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 262
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران