پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587449 تاریخ : 1400/06/09-11:44:52
,15,4,
مبارزه با اخبار جعلی توسط هوش مصنوعی

مبارزه با اخبار جعلی توسط هوش مصنوعی

برای مقابله با گسترش اخبار جعلی ، شرکت های سراسر جهان از برنامه های هوش مصنوعی (AI) استفاده می کنند که قادر به تجزیه و تحلیل و نشان دادن اطلاعات غلط است.

به گزارش بانک و صنعت، شرکت هایی مانند AlphaVu از این ابزارهای مجازی برای استخراج شبکه های رسانه های اجتماعی - جایی که اخبار جعلی رونق می گیرد - و سایر پلتفرم ها برای تشخیص اخبار پرطرفدار که ممکن است نادرست استفاده کنند ، استفاده می کنند.

این شرکتها ، که خدمات خود را به دولتها می فروشند ، با مقامات و کارشناسان معتمد همکاری می کنند تا اطمینان حاصل کنند که اطلاعاتی که به عنوان اخبار جعلی پرچم گذاری شده اند ، حقیقت ندارد.

در سطح محلی ، تلاش های متعددی از سوی مقامات برای افشای اخبار جعلی و کشف کلاهبرداری وجود دارد. مشابه Snopes.com ، قدیمی ترین وب سایت افشای اسطوره که در سال 1994 تأسیس شد ، پورتال محلی Sebenarnya.my در سال 2017 توسط وزارت ارتباطات و چند رسانه ای راه اندازی شد.

این شامل یک راهنمای مفید است که به مردم آموزش می دهد چگونه اطلاعات غلط را تشخیص دهند.

این پورتال همچنین اخبار ویروسی را فهرست بندی کرده و آنها را به عنوان واقعی یا غلط طبقه بندی می کند و مردم را تشویق می کند تا اخبار جعلی را گزارش دهند.

این وزارتخانه همچنین یک تیم پاسخ سریع در ماه مارس تشکیل داد ، که مسئولیت تأیید اخبار ویروسی را در عرض 30 دقیقه تا سه ساعت پس از دریافت پرس و جو دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 419
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران