پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 590898 تاریخ : 1400/08/23-17:16:15
,5,
ماینرهای غیر مجاز 703 میلیون کیلووات ساعت برق مصرف کردند

با وارد کردن 38 میلیاردتومان خسارت به شبکه؛

ماینرهای غیر مجاز 703 میلیون کیلووات ساعت برق مصرف کردند

سخنگوی صنعت برق گفت: ماینرهای غیر مجاز تاکنون 703 میلیون کیلووات ساعت برق معادل یک روز مصرف برق شبکه سراسری در کشور، برق مصرف کردند.

به گزارش بانک و صنعت، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه از ابتدای شروع کشفیات مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز, 221 هزار و 825 ماینر کشف و ضبط شده افزود: این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز، به 620 مگاوات معادل یک نیروگاه هزار مگاواتی برق نیاز داشتند که تا زمان کشف آن ها نیز 703 میلیون کیلووات ساعت برق مصرف کردند.

وی با تاکید بر اینکه با کشف این دستگاه ها، فشاری معادل 620 مگاوات را از شبکه سراسری کم کردیم گفت: بیشترین کشفیات در استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی بوده و پس از آن ها نیز استان های گرمسیری به دلیل پایین بودن تعرفه برق رتبه دار استخراج رمز ارز هستند.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: تاکنون 475 میلیارد تومان میزان برآورد تعرفه ای است که مراکز غیر مجاز ارز آن را دریافت کرده اند و 38 میلیارد تومان نیز میزان خسارات وارده به شبکه و تأسیسات برق از سوی این مراکز است.

رجبی مشهدی با اشاره به کمک مردم در کشف این مراکز گفت: تاکنون 3.2 میلیارد تومان هدیه به افرادی که مراکز غیرمجاز را معرفی کرده اند پرداخت شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران