پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670465 تاریخ : 1402/09/13-17:54:35
,10027,
مالیات اکنون بزرگ ترین مشکل صنعت بیمه است

دبیرکل سندیکای بیمه گران:

مالیات اکنون بزرگ ترین مشکل صنعت بیمه است

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با بیان اینکه مشکل مالیاتی اکنون بزرگ ترین مشکل صنعت بیمه است،از دیده نشدن معافیت های مالیاتی صنعت بیمه در لایحه مالیاتی خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، محسن پورکیانی صبح امروز در سی امین همایش بیمه و توسعه گفت: ارکان بالاسری و پایین دستی صنعت بیمه هر کدام باید در جایگاه خود باشند و به وظایف خود عمل کنند تا بتوانیم به هدف خوبی برسیم. ارکان بالادستی شامل دولت، مجلس و قوه قضاییه و ارکان پایین دستی شامل بیمه مرکزی، شرکت ها و سندیکای بیمه می شود.

وی ادامه داد: هر کدام از این ارکان باید وظایف خود را به درستی انجام دهند، بیمه مرکزی باید نظارتش را به خوبی انجام دهد، شرکت های بیمه هم بنگاه داری را به خوبی انجام دهند و سندیکا هم باید مشکلات بین ارکان را مدیریت کند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ادامه داد: در همین راستا شب گذشته جلسه ای با کمیسیون اقتصادی مجلس داشتیم و مشکل مالیاتی بیمه را مطرح کردیم که اکنون بزرگ ترین مشکل این صنعت است. اکنون لایحه مالیاتی در شرف تغییر است و به مجلس رفته اما معافیت های صنعت بیمه که قبلا وجود داشته، در این نسخه مالیاتی دیده نشده است و در جلساتی که با سازمان امور مالیاتی داشتیم به دنبال بررسی این مشکل هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 384
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران