پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658629 تاریخ : 1402/06/02-13:55:55
,2,
لیست 111 شعبه کشیک بانک سپه برای فروش ارز اربعین در روز جمعه سوم شهریور

لیست 111 شعبه کشیک بانک سپه برای فروش ارز اربعین در روز جمعه سوم شهریور

بانک سپه به منظور ارائه خدمات مطوب تر به زائران اربعین حسینی، 111 شعبه خود را برای فروش ارز اربعین در روز جمعه (فردا) سوم شهریور ماه اختصاص داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک سپه، این بانک با اختصاص 111 شعبه کشیک، جمعه سوم شهریور ماه، از ساعت 9 صبح تا ساعت 13 به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می دهد، همچنین از روز شنبه چهارم شهریور ماه نیز فروش ارز اربعین در این 111 شعبه منتخب بانک سپه تا ساعت 18 ادامه دارد.

هموطنان گرامی می توانند لیست شعب منتخب بانک سپه را از اینجا مشاهده کنند.

لازم به ذکر است در ساعات اداری نیز در 101 شعبه بانک سپه ارز اربعین به فروش می رسد که لیست این شعب را از اینجا می توانید مشاهده کنید.

همچنین بستر فروش 24 ساعته ارز اربعین توسط این بانک در بستر روبیکا از امروز دوم شهریور ماه فراهم شده است؛ قابل توجه اینکه 11 شعبه کشیک بانک سپه از ساعت 6 صبح الی 8 شب تا بیستم شهریور ماه در شهرهای مرزی به زائران اربعین حسینی خدمات بانکی ارائه می کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران