پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670527 تاریخ : 1402/09/15-18:03:43
,2,
لزوم آموزش تخصصی کارکنان با دانش روز بانکداری

دکتر حسینی در بازدید از اداره کل آموزش تاکید کرد:

لزوم آموزش تخصصی کارکنان با دانش روز بانکداری

مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از اداره کل آموزش بانک بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای کارکنان با بهره گیری از دانش روز و اساتید متخصص تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک مسکن؛ دکتر سید عباس حسینی با حضور در اداره کل آموزش بانک مسکن و شعبه میدان شهید قندی تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف، کلاس ها و امکانات آموزشی این اداره کل و نیز شعبه مستقر در آن ساختمان با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به تاثیر آموزش ضمن خدمت بر توسعه دانش بانکی و توانمندسازی کارکنان بانک گفت: قطعا آموزش اصولی با بهره گیری از اساتید برجسته و متخصص می تواند منجر به بهبود عملکرد شغلی کارکنان و در نهایت تحقق اهداف و تعالی سازمان شود.
دکتر حسینی با بیان اینکه نیروی انسانی سازمان بزرگترین سرمایه آن محسوب می شود و عملکرد آن بر عملکرد کل سازمان تاثیرگذار است، ادامه داد: حساسیت و اهمیت بسیار بالای آموزش بر کسی پوشیده نیست و این امر مهم باید در جهت افزایش تخصص، مهارت افزایی و بهبود عملکرد شغلی فرد باشد.


بازدید از شعبه میدان شهید قندی تهران
مدیرعامل بانک مسکن همچنین با حضور در شعبه میدان شهید قندی تهران واقع در طبقه همکف ساختمان آموزش، در جریان وضعیت منابع، مصارف و مطالبات معوق شعبه قرار گرفت و از نزدیک با کارکنان گفت و گو کرد.
وی با توجه به قرارگیری شعبه میدان شهید قندی در منطقه سبز، از زحمات همکاران این شعبه تقدیر و بر تداوم تلاش ها در مسیر خدمات رسانی به مشتریان و جلب رضایت آنان تاکید کرد.
دکتر حسینی در این بازدید بر رعایت نظم بصری و زیباسازی فضای داخل و محوطه اطراف شعبه تاکید کرد و اینگونه اقدامات را در راستای تکریم ارباب رجوع مهم دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 172
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران