پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6630 تاریخ : 1391/07/24-11:13:17
,7,16,17,
قیمت طلای ایران به طلای جهانی نزدیک شد

قیمت طلای ایران به طلای جهانی نزدیک شد

در حالی که تا پیش از این قیمت طلا در بازارهای داخلی نسبت به بازارهای جهانی کمتر بوده است، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهرات از یکسان شدن قیمت طلا در بازارهای داخلی و خارجی خبر داد.

:

به گزارش بانک و صنعت، ، قیمت هر انس طلا در بازار جهانی در اوایل هفته گذشته در حدود 1782 دلار بوده‌ است که در پی روند نزولی آن تا پایان هفته گذشته این رقم به 1766 دلار رسید. از آن سو قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی رو به فزونی گذاشت. به طوری که قیمت هر گرم طلا در بازارهای داخلی تا 130هزارتومان و قیمت سکه تا یک میلیون و 300 هزار تومان افزایش یافت.

البته این ناهماهنگی در روند قیمت طلا در بازارهای داخلی و خارجی مقطعی بود و در حال حاضر این روند بنا به اظهارات رئیس اتحادیه طلا و جواهر به تعادل نسبی دست یافته و فاصله آن در حال کاهش است.

محمد کشتی‌آرای - رییس اتحادیه طلا و جواهر، دراین‌باره اظهار کرد: با وجود تفاوت قیمت طلا در بازار داخلی و خارجی در هفته گذشته، در این هفته شاهد نزدیک شدن قیمت‌های جهانی و داخلی به یکدیگر هستیم.

وی ادامه داد: هر اونس طلا در بازار جهانی 26 دلار کاهش یافته، ولی قیمت طلا و سکه در بازار داخلی افزایش یافته‌ و این اختلاف را از بین برده است.

کشتی‌آرای با بیان اینکه امروز قیمت جهانی هر انس طلا به 1755 دلار رسیده است بیان کرد: این در حالی است که قیمت انواع سکه و طلا امروز افزایش نسبی داشته و در حال نزدیک کردن خود به قیمت جهانی طلاست.

 در حالی که قیمت هر انس طلا در بازار جهانی 1755 دلار است، آخرین قیمت غیر رسمی سکه تمام طرح قدیم و جدید یک میلیون و 350 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار 133 هزارو 400 تومان، هر مثقال طلای 17 عیار 578 هزار تومان و هر مثقال طلای 18 عیار 615 هزار تومان بوده است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران