پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636103 تاریخ : 1402/02/24-18:57:28
,10030,
قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات

دستگاه تولید دستمال کاغذی بر اساس میزان کیفیت محصولات تولیدی و سرعت تولید به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود. به دلیل اینکه در دنیای امروز یکی از اصلی ترین محصولات بهداشتی دستمال کاغذی در نظر گرفته می شود، خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی و راه اندازی کسب و کار با این دستگاه تبدیل به یکی از مشاغل پردرآمد شده است.

به گزارش بانک و صنعت، امروزه رعایت مسائل بهداشتی و اهمیت دادن به بهداشت به مسئله ای مهم تبدیل شده است و این مسئله دستمال کاغذی را به یکی از پرکاربردترین محصولات بهداشتی تبدیل کرده است. به همین دلیل تولید این محصول با کیفیتی بالا از اهمیت زیادی برخوردار است.

لیست مشخصات دستگاه تولید دستمال کاغذی

دستگاه تولید دستمال کاغذی دارای مشخصاتی مانند زیر است:

منبع تغذیه سیستم ها، برق تک فاز خانگی 220 ولت یا برق سه فاز صنعتی 380 ولت است.

دستگاه ها بر اساس تقاضای مشتری به سیستم چاپ و امباس تجهیز شده اند.

مجهز به سیستم فرمان کامپیوتر خودکار و هوشمند هستند.

مجهز به سیستم چاپ و امباس و سیستم پرفراژ در خط دستمال کاغذی رولی هستند.

مجهز به امکان اتصال ماشین اسپری برای خوشبو کردن دستمال های تولیدی هستند.

مجهز به انواع سیستم برش و بسته بندی بر اساس سفارش کاربر هستند.

دارای ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش که شامل راه اندازی و آموزش شیوه نصب و راه اندازی دستگاه و نحوه ی بکارگیری آن هستند.

سود آوری دستگاه دستمال کاغذی

میزان سودآوری دستگاه تولید دستمال کاغذی با توجه به نیاز بالای بازار به این محصول و هزینه اولیه راه اندازی این شغل بسیار بالا است. البته برای دستیابی به سود بالا در این کار تولیدکنندگان باید سطح کیفیت محصول را حفظ کرده و با تولید محصولاتی با کیفیت بالا بتوانند رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند. در این صورت سرمایه اولیه برای راه اندازی این کار سریعاً به خود تولیدکننده باز خواهد گشت.

فضای لازم برای کار با دستگاه دستمال کاغذی

اگر قصد دارید کسب و کار کوچک خود را در یک محیط نه چندان بزرگ آغاز کنید، تولید دستمال کاغذی با دستگاه دستمال کاغذی برای شما مناسب خواهد بود. برای راه اندازی این کار داشتن یک فضای کوچک نیز مناسب خواهد بود زیرا دستگاه تولید دستمال کاغذی ابعاد کوچکی داشته و فضای زیادی اشغال نخواهد کرد.

در صورتیکه قصد داشته باشید کسب و کار خود را در سطح وسیعی راه اندازی کنید باید محیط های بزرگتر را با حداقل متراژ 200 متر در نظر داشته باشید. بنابراین راه اندازی این کسب و کار در محیط خانه نیز امکان پذیر خواهد بود. البته این نکته را همواره در نظر داشته باشید که هر چه فضای بزرگتری در اختیار داشته باشید، میزان تولید شما نیز بیشتر خواهد بود و به سود بیشتری دست پیدا خواهید کرد.

خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی خانگی

اگر جزو افرادی هستید که تمایل دارند کسب و کار خانگی ایجاد کنند می توانید از دستگاه تولید دستمال کاغذی خانگی که با برق تک فاز خانگی کار می کند استفاده کرده و کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید. در صورتیکه دستگاه تولید دستمال کاغذی خانگی را خریداری کنید می توانید با خیال راحت تمامی مراحل تولید این محصول از جمله مراحل مربوط به جمع کردن، برجسته سازی، شمارش، برش، بسته بندی و وارد کردن دستمال کاغذی در جعبه را با همین دستگاه و به آسانی و در کمترین زمان انجام دهید.

خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی دست دوم

هزینه خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی دست دوم نسبت به دستگاه های نو پایین تر است. بسیاری از این دستگاه ها نیز بدون اشکالات فنی هستند و به فروش می رسند. اما باید در هنگام خرید این دستگاه ها به این نکته توجه داشته باشید که سرعت تولید محصولات با این دستگاه ها کاهش یافته و ممکن است بر کیفیت تولید نیز اثرگذار باشد.

خط تولید دستمال کاغذی

خرید دستگاه خط تولید دستمال کاغذی

با خرید دستگاه خط تولید دستمال کاغذی می توانید به راحتی و در یک فضای مناسب خانگی یا پارکینگ و با استفاده از برق تک فاز خانگی یک شغل پردرآمد برای خود ایجاد کنید. برای این منظور سعی کنید از شرکت های معتبری که در زمینه فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی فعالیت می کنند کمک گرفته و پس از دریافت مشاوره های لازم، مناسب ترین دستگاه را برای خود خریداری کنید.

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی خانگی نسب به امکانات و قابلیت های مناسبی که دارد و سودی که در آینده به آن دست خواهید یافت، بسیار مناسب است. این دستگاه ها تمامی نیازهای شما را برای تولید و بسته بندی دستمال های کاغذی خانگی فراهم می کنند و از آنجا که به تجهیزات دیگری برای تولید دستمال کاغذی نیاز نخواهید داشت، خرید این دستگاه ها یکی از انتخاب های مقرون به صرفه شما خواهد بود.

درامد کارگاه تولید دستمال کاغذی

برای برآورد درآمد کارگاه تولید دستمال کاغذی نیاز است که معیارهای زیادی مورد بررسی و سنجش قرار گیرند. یکی از مهم ترین عوامل بقای محصولات و کسب و کارهای مختلف بازار آن محصول است. همانطور که می دانید یکی از انواع پرمصرف محصولات بهداشتی، دستمال کاغذی است و حجم بالایی از بازار لوازم شوینده و بهداشتی به این محصول اختصاص دارد.

هنگام راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی باید بررسی کنید که کدام بازارها خریدار محصولات شما خواهند بود. همچنین میزان نوآوری، خلاقیت و شناخت صحیح نیاز مشتریان می تواند در برآورد درآمد کارگاه تولید دستمال کاغذی از معیارهای مهم ارزیابی باشد.

قبل از ورود به بازار تولید دستمال کاغذی، تمامی نکات مهم از جمله شناخت کافی از بازار این کسب و کار را مورد بررسی قرار داده و پس از آن اقدام به خرید دستمال کاغذی نمایید. موارد مهمی که باید قبل از اقدام به خرید این دستگاه مورد بررسی قرار دهید، بازار فروش دستمال کاغذی، قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی، نقاط ضعف و قوت رقبا و شناسایی رقبا، شناسایی مشتریان دستمال کاغذی، شناخت سلیقه و نیاز مصرف کنندگان دستمال کاغذی و همچنین آشنایی کامل با مراحل تولید دستمال کاغذی است.

بهتر است قبل از اقدام به راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی با افراد متخصص در این زمینه مشورت کرده و پس از بررسی این موارد مهم اقدام به راه اندازی این کسب و کار نمایید. صنعت ایران آلپای به آدرس www.alpaico.ir راهنمایی های لازم برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی را به شما خواهد داد کافیه با شماره های موجود در سایت صنعت ایران آلپای تماس بگیرید.

برچسب ها : خط تولید , دستمال کاغذی , صنعت



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران