پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658951 تاریخ : 1402/06/12-00:33:36
,10029,16,
قیمت ایمپلنت آمریکایی + انواع برند

قیمت ایمپلنت آمریکایی + انواع برند

ایمپلنت های آمریکایی در انواع مختلف توسط برند های متفاوتی تولید می شوند و این ایمپلنت ها دارای کیفیت های متفاوت و قیمت های مختلف هستند، البته که ایمپلنت زیمر آمریکا در ایران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین باید بدانید که ایمپلنت های دندان آمریکایی از ایمپلنت های اروپایی گران تر هستند. اگر قصد کاشت ایمپلنت دندان دارید و از دکتر خود بخواهید که چند برند ایمپلنت خوب به شما معرفی کند قطعا چند برند آمریکایی ایمپلنت دندان در گزینه هایی که به شما معرفی می کند خواهد بود.

به گزارش بانک و صنعت ، ایمپلنت های آمریکایی کیفیت، استحکام و دوام بسیار بالایی را دارند از همین جهت در بسیاری از کشورهای پیشرفته برند های آمریکایی ایمپلنت مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد کاشت ایمپلنت های آمریکایی را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید زیرا در این مقاله ما به بررسی ایمپلنت های آمریکایی موجود در ایران و همچنین هزینه کاشت این ایمپلنت ها پرداخته ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع ایمپلنت آمریکایی، آلمانی، کره ای، ایرانی و .... می توانید از صفحه ( https://roshadent.com/ایمپلنت-دندان/ ) دیدن فرمایید.

انواع ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت دندان یکی از روش های درمان بی دندانی است که در حال حاضر بهترین روش برای درمان و جایگزینی یک یا چند دندان است. این روش روزانه درحال پیشرفت است و برای دریافت یک کاشت مناسب و موفق نیاز است تا یک دندانپزشک ماهر و متخصص به همراه یک برند ایمپلنت معتبر و مناسب را انتخاب کنید. در میان برندهای تولید کننده ایمپلنت دندان ایمپلنت های آمریکایی بسیار محبوب هستند و دارای کیفیت و دوام مناسبی می باشند. اما قیمت ایمپلنت آمریکایی نسبت به رقبای خود کمی بالاتر است. اگر در این روش درمانی هزینه ایمپلنت برای شما خیلی اهمیت ندارد و محدودیت مالی ندارید بهتر است از برند های آمریکایی ایمپلنت استفاده کنید.

بهترین برندهای ایمپلنت آمریکایی

برندهای ایمپلنت آمریکایی از کیفیت های خوبی برخوردار هستند اما نکته ای که وجود دارد این است که ما باید برندی که در کشورمان وجود دارد و خدمات پس از فروش ارائه می دهد را انتخاب کنیم. قیمت ایمپلنت آمریکایی ساخت هر شرکت و برندی باشد از قیمت ایمپلنت اروپایی، کره ای و ایرانی بالاتر است. این بالا بودن قیمت ایمپلنت آمریکایی به دلیل کیفیت، طول عمر و استحکام بسیار خوبی است که دارد. در این بخش به بررسی برخی ایمپلنت های آمریکایی معتبر و معروف در ایران پرداخته ایم.

ایمپلنت آمریکایی زیمر

یکی از برند های آمریکایی که در صنعت تولید ایمپلنت فعالیت می کند و دارای محبوبیت بسیار زیادی دارد برند زیمر آمریکا ( zimmer ) است. ایمپلنت هایی که توسط این برند تولید می شوند دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی هستند. از همین جهت مورد استفاده بسیاری از کشورهای جهان قرار گرفته اند. برند زیمر از معتبر ترین برندهای تولید کننده ایمپلنت در آمریکا است.

ایمپلنت آمریکایی زیمر

در سال 2015 شرکت تولید کننده ایمپلنت زیمر با شرکت بیومت ادغام شدند و شرکت تولید تجهیزات پزشکی زیمر بیومت را تشکیل دادند. این برند تولید کننده در جدول جهانی پنجمین برند تولید کننده ایمپلنت است که رقیبی بسیار قوی و سر سخت می باشد. برند زیمر مجموعه مختلفی از ایمپلنت ها را تولید می کند. برند زیمر بیومت در زمینه ایی مانند بازسازی استخوان، جراحی با کامپیوتر و درمان های دیجیتال نیز فعالیت می کند و خط تولیدی را در راستای این خدمات احداث کرده است.

ایمپلنت بیومت تری ای

در سال 1985 شرکتی تاسیس شد که شروع به فعالیت در صنعت تولید ایمپلنت کرد که البته دارای کیفیت بسیار مناسبی بود و مورد استفاده دندانپزشکان زیادی در سراسر دنیا قرار گرفت. این برند ساخت ایمپلنت با کیفیت در جهان را تحت نام بیومت تری ای می شناسند. این برند تولید کنند بیش از 35 مدل ایمپلنت، اباتمنت و محصولات مرتبط با آن را در کارنامه خود دارد و همچنان مشغول به تولید این محصولات است. این برند ایمپلنت همواره دارای یک مزیت خوب برای دیگر سازندگان ایمپلنت می باشد که این مزیت برگزاری سمینارهای آموزشی برای پزشکان و متخصصان است.

ایمپلنت نوبل بیوکر

شرکت انویستا دارای یک زیر مجموعه می باشد که در بازار ایمپلنت های دندانی توانسته رتبه دوم را از آن خود کند و این برند آمریکایی را تحت نام نوبل بیوکر ( nobel-biocare ) می شناسند. نوبل بیوکر به تولید و فعالیت در زمینه تجهیزات و مواد مورد نیاز دندان پزشکی پرداخته است. این برند تولید کننده ایمپلنت، در زمان شیوع کرونا با چالش هایی برخورد کرد اما همچنان توانست از این مشکلات سر بلند بیرون بیاید و حضور خود را به عنوان یکی از بهترین و ممتاز ترین برند های تولید کننده ایمپلنت دندان حفظ کند.

ایمپلنت نوبل بیوکر

ایمپلنت های تولید شده تسط این برند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و در بیش از 80 کشور در جهان مورد استفاده دندانپزشکان قرار می گیرند. همچنین باید بدانید که دفتر مرکزی این برند در سوئیس است اما در کشورهای آمریکا، ژاپن و سوئد مورد استفاده قرار می گیرد.

ایمپلنت های آمریکایی بیکن

در سال 1985 شرکتی در بوستون تاسیس شد که به فعالیت در صنعت ایمپلنت پرداخته و از بهترین برندهای آمریکایی ایمپلنت است. این شرکت که در آمریکا تاسیس شده است خصوصی می باشد. به دلیل مطالعات بالینی که توسط این برند انجام شده میزان موفقیت کاشت ایمپلنت این برند بسیار بالا است. شهرت بیکن به دلیل طراحی های خاص این برند می باشد. برای اتصال ایمپلنت های این برند از جوش سرد یا اتصال خودکار استفاده می کنند که بسیار محکم تر می باشد. به همین دلیل اباتمنت بسیار محکم روی ایمپلنت قرار می گیرد.

این برند ساخت ایمپلنت دندان در 35 سال پیش تکنیکهای موثری را برای تولید سطح ایمپلنت های خود استفاده کرد که این طراحی و تکنیک ها موجب پیشرفت و تحولی بسیار عظیم و جدی در صنعت تولید ایمپلنت در آمریکا شد.

هزینه کاشت ایمپلنت های آمریکایی

هرکدام از برند هایی که در مطلب بالا برای شما نام بردیم از بهترین تولید کنندگان در صنعت ایمپلنت هستند که در سطح جهان دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشند. این ایمپلنت ها با کیفیت های کاملا متفاوت در بازار عرضه می شوند، دارای هزینه کاشت و مدت زمان درمان بسیار متفاوتی هستند. همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم محبوب ترین برند آمریکایی ایمپلنت در ایران برند زیمر آمریکا است و این برند در میان پزشکان و بیماران دارای بیشتر مورد استقبال گرفته است. هزینه کاشت ایمپلنت های آمریکایی در سال 1402 بین 15 الی 26 ملیون تومان تخمین زده می شود که بهتر است برای اطلاع دقیق تر از قیمت ایمپلنت مورد نظرتان با پزشک متخصص مشورت کنید.

مزایای ایمپلنت های آمریکایی

در مطلب زیر مهم ترین مزایای ایمپلنت های آمریکایی را نسبت به دیگر برند های تولید کننده ایمپلنت بیان کرده ایم.

- ایمپلنت های آمریکایی مطابق با دانش روز تولید می شوند و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

- برندهای آمریکایی می کوشند تا ایمپلنت های خود را با دوام و طول عمر بالا تولید کنند.

- این برند های تولید کننده ایمپلنت محصولات خود را به صورت مخروطی تولید می کنند و از همین جهت این ایمپلنت ها درون استخوان فک تحرک ندارند.

- ایمپلنت های آمریکایی را با ظاهری مناسب و بسیار شبیه به دندان های طبیعی تولید می کنند.

معایب ایمپلنت های آمریکایی

- این ایمپلنت های آمریکایی در کنار مزایایی که دارند دارای معایبی نیز هستند که قبل از تصمیم گیری و انتخاب آنها باید راجع به آن ها نیز مطلع شوید.

- این ایمپلنت هایی که توسط برند های آمریکایی تولید می شوند نسبت به برند های کره ای و اروپایی از هزینه بیشتری برای کاشت ایمپلنت برخوردار هستند.

- در دسترس نبون ایمپلنت های آمریکایی و قطعات آنها، در ایران به دلیل وجود تحریم ها کمی از محبوبیت آن بین پزشکان و بیماران کم کرده است. ایمپلنت ها آمریکایی و خدمات پس از فروش آن در ایران سخت یافته می شود و در سال های اخیر به دلیل وجود تحریم ها ایمپلنت های کره ای و اروپایی را جایگزین این ایمپلنت های آمریکایی کرده اند.

در نهایت اگر قصد کاشت ایمپلنت دندان را دارید بهتر است برای اطلاع از قیمت و انتخاب ایمپلنت مناسب با پزشک متخصص مشورت داشته باشید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران